همزمان با برگزاری یادواره شهدای روحانیِ گیلان؛

مستندسازی تصاویر و وصایای شهدای روحانی گیلان تکمیل شد

مسئول بسیج طلاب و روحانیون سپاه قدس گیلان با بیان اینکه تکمیل پرونده شهدای طلبه و روحانی گیلان انجام شده است، گفت: آلبومی از مستندات نوشتاری و تصویری باقیمانده از  شهدای روحانی گیلان از جمله عکس و وصیت نامه آنها تهیه شد.

مستندسازی تصاویر و وصایای شهدای روحانی گیلان تکمیل شد

حجت الاسلام هادی قنبرخواه در گفت و گو با خبرنگار ۸دی با اشاره به برگزاری  یادواره شهید روحانی میرزاکوچک جنگلی و ۱۵۲شهید طلبه و روحانی گیلان، اظهار کرد: امسال کارهای خوبی با مدیریت حجت الاسلام تسخیری مسئول نمایندگی ولی فقیه در گیلان انجام شده است.

 

وی افزود: یادواره شهدای روحانی را در سه محور شرق و غرب گیلان انجام شد که بازتاب خوبی داشت و این یادواره یکشنبه هفته آینده در مرکز استان هم انجام می شود.

 

مسئول بسیج طلاب و روحانیون سپاه قدس گیلان افزود: یک شناختی و آمار جدیدی نسبت به شهدای روحانی و خانواده هایشان پیدا شد که کار خوبی است.

 

قنبرخواه تصریح کرد: سرکشی از شهدای روحانیون انجام شد و تکمیل پرونده شهدای طلاب انجام گرفت که تا الان بازتاب خوبی داشت و مورد رضایت نماینده ولی فقیه در گیلان آیت الله فلاحتی نیز قرار گرفت.

 

وی با اشاره به اینکه بروشوری از زندگینامه و بیوگرافی شهدای روحانی تهیه شده است، افزود: آلبومی از مستندات باقیمانده از  شهدا مانند عکس، وصیت نامه و خاطرات و دست نوشته هایشان و خاطرات دوستان شهدا جمع آوری و مستند سازی شده است که نوشتاری و تصویری است.

 

مسئول بسیج طلاب و روحانیون سپاه قدس گیلان با بیان اینکه این مستندات در قالب آلبومی به پدر، مادر، خانواده و بستگان شهدا تحویل داده شده است، اظهار کرد: در نمایشگاهی که روز یکشنبه ۱۱آذر همزمان با برگزاری مراسم یادواره در سلیمانداراب رشت برپا می شود نیز تابلوهای بزرگی از شهدای روحانی نمایش داده می شود و بروشوری از زندگینامه میرزا و تلاش های ایشان توزیه خواهد شد.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه