تشییع پیکر شهید گمنام در یادواره شهدای ورزشکار گیلان

مدیرکل ورزش و جوانان گیلان گفت: همزمان با برگزاری یادواره ۳۸۰ شهید ورزشکار استان در سوم خرداد ماه پیکر مطهر یک شهید گمنام توسط جامعه ورزش تشییع می‌شود.

تشییع پیکر شهید گمنام در یادواره شهدای ورزشکار گیلان

به گزارش ۸دی نیوز به نقل از تسنیم، مسعود رهنما صبح امروز در جلسه ستاد برگزاری مراسم یادواره ۳۸۰ شهید ورزشکار گیلان در سالن اجتماعات این اداره کل، اظهار کرد: نماز جماعت مغرب و عشا در یادواره شهدای ورزشکار استان به امامت آیت الله قربانی نماینده ولی فقیه در گیلان بر روی چمن مصنوعی ورزشگاه عضدی آغازگر برنامه‌های یادواره است.

وی با اشاره به تفاوت‌های ارزشمند این یادواره در امسال بادیگر یادواره‌ها، افزود: پیکر یک شهیدگمنام برای نخستین بار روی دستان قهرمانان ورزشی  در ورزشگاه شهیدعضدی تشییع می‌شود.

هیئت‌های ورزشی گیلان تقویم سالانه معنوی و فرهنگی تدوین کنند

مدیرکل ورزش و جوانان گیلان گفت: از هیئت‌ها انتظار می‌رود کلاس‌های آموزشی فرهنگی، معنوی و اخلاقی برگزار کنند و تقویم سالانه معنوی را تدوین کنند.

رهنمای خاطرنشانکرد: هفتمین یادواره ۳۸۰شهید ورزشکار گیلان ساعت ۲۰ سوم خرداد با حضور خانواده ورزش استان در مجموعه ورزشی شهید عضدی رشت برگزار می‌شود.

وی، بسترسازی برای آگاهی جامعه از ظرفیت‌های عظیم معنوی و عاطفی جنگ، ایثار، شهادت، شهیدان و خانواده‌های آنها و برنامه‌ریزی برای بهره‌مندی هدفمند جامعه به ویژه جامعه ورزشی به همراه ترویج و توسعه روحیه جهاد، ایثار، مقاومت و پایداری در تمامی سطوح فعالیت‌های ورزشی را از دیگر اهداف یادواره شهدای ورزشکار استان عنوان کرد.

مدیرکل ورزش و جوانان گیلان با اشاره به زنده نگهداشتن یاد و خاطره شهدای عملیات بیت المقدس در این مراسم، اظهار کرد: زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا بخشی از برنامه‌های اداره کل ورزش و جوانان گیلان است.

رهنما، انتقال اندیشه‌ها و هنجارهای انقلاب اسلامی را از اهداف این کنگره دانست و گفت: تعیین محور اصلی کنگره بر عهده شورای پاسداشت و سیاسگزاری آزاد سازی خرمشهر گذاشته شده است.

وی حضور گسترده وموثر بانوان هیئت‌های ورزشی در مراسم یادواره شهدای ورزشکار را بسیار ارزشمند دانست و افزود: این مهم باید با حفظ ارزش‌ها تحقق یابد.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه