آقای وزیر ارشاد و استاندار گیلان! شخصی فرهنگی و ارزشی را مدیر کل ارشاد گیلان کنید

امام جمعه سیاهکل گفت: مدیرکل جدید فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گیلان می بایست دارای شخصیتی باشد که اهل دفاع از ارزشهای انقلاب بوده و در مواجهه با خط دفاعی دشمن توانمند باشد.

آقای وزیر ارشاد و استاندار گیلان! شخصی فرهنگی و ارزشی را مدیر کل ارشاد گیلان کنید

به گزارش ۸دی نیوز به نقل از درسیاهکل ، شنیده شده که علی اسماعیل پور مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گیلان قرار است از این سمت خداحافظی بکند و شخص دیگری سکان دار قطب اصلی فرهنگ استان گیلان بشود.

حجت الاسلام و المسلمین محمد شیدایی امام جمعه سیاهکل در پاسخ به خبرنگار درسیاهکل که با توجه به اینکه مقام معظم رهبری امسال را سال «اقتصاد و فرهنگ، با عزم ملی و مدیریت جهادی» نامگذاری کرده اند، به نظر شما مدیرکل جدید فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گیلان می بایست دارای چه خصوصیاتی باشد، با آرزوی موفقیت برای دولت خدمتگذار و استاندار گیلان اظهار کرد:  مدیرکل جدید فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گیلان باید شخصیتی فرهنگی و ارزشی باشد.

وی ادامه داد: باید فرهنگی باشد تا مسائل فرهنگی استان را به خوبی درک کند و بتواند با توسعه فرهنگ  گامی مثبت در توسعه فرهنگی استان بر دارد و باید ارزشی باشد تا بتواند حافظ ارزش های انقلاب و دین اسلام باشد.

امام جمعه سیاهکل با تأکید بر اینکه اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان نقش مهمی در ترویج فرهنگ دینی در استان دارد، گفت: امیدوارم که آقای نجفی استاندار گیلان و جنتی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با انتخاب شخصیتی فرهنگی و ارزشی، این اداره را در رسیدن به اهداف خود یاری نمایند.

sheydaei_emamjome_dar_siahkal_162

حجت الاسلام و المسلمین شیدایی خاطرنشان کرد: متأسفانه  دشمنان انقلاب در جبهه فرهنگی خوابهای بدی را برای ما دیده اند و بعد از شکست خوردن در جبهه نظامی و نا امیدی از صدمه زدن به انقلاب در این جبهه، با ورود به جبهه فرهنگ قصد دارند تا با صدمه زدن به فرهنگ انقلابی ما به اهداف شوم خود دست یابند.

وی ادامه داد: مسئولین ما می بایست با انتخاب فردی توانمند، فرهنگی و معتقد به ارزش های دین و انقلاب اسلامی، جبهه فرهنگ را در برابر تهاجم وحشیانه دشمنان تقویت نمایند تا بتوانیم علاوه بر آنکه از انقلاب دفاع نماییم، وارد حمله در این جبهه نیز بشویم.

امام جمعه سیاهکل با بیان اینکه بهترین دفاع، حمله است، گفت: چرا ما باید بنشینیم تا دشمنان به ما حمله کنند و ما از خودمان دفاع کنیم و پاسخ شبهات آنها را بدهیم.

حجت الاسلام و المسلمین شیدایی با اشاره بر اینکه در جبهه فرهنگی، ما باید آغازگر حمله به خط دشمن باشیم، گفت: دشمنان ما به جز فساد، فحشا، بی بند و باری، خودباختگی، پلیدی، دنیا پرستی و اهداف شیطانی چیزی ندارند و دست آنها با حمایت کردن از دیکتاتورهای جهان، در خون ملتهای مظلوم آغشته است. به همین دلیل حمله کردن به جبهه فرهنگی دشمن کاری آسان و راحت است و ما به راحتی می توانیم آنها را زیر سئوال ببریم.

وی با بیان اینکه به دلیل فساد اخلاقی، فحشا و ظلم و ستمی که دشمنان اسلام در تمام جهان روا می دارند، جبهه آنها بسیار سست و فروریختنی است، گفت: مدیرکل جدید فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گیلان می بایست دارای شخصیتی باشد که اهل دفاع از ارزشهای انقلاب بوده و در مواجهه با خط دفاعی دشمن توانمند باشد.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه