باور کنید زشت است!

اداره حقوقی ریاست جمهوری اعلام کرد که قصد اعلام دعوی و پیگیری قضایی علیه آنها را دارد! اخیرا هم که تمام رسانه های معتدل! عزم خود را جزم کرده اند که بگویند نه موسسه تولید کننده این مستند- سفیر فیلم بعد از تولید دهها مستند و چندین سال فعالیت- مجوز فعالیت دارد و نه برای پخش و اکران آن مجوزی گرفته اند !

باور کنید زشت است!

چند وقتی است که جنجالی پیرامون مستند” من روحانی هستم” توسط جریان رسانه ای اصلاح طلب و حامیان دولت اعتدال و توسعه ایجاد شده است که بنده هر زمان اخبار و یادداشت های مزبور به ان را مطالعه می کنم، هم می خندم و هم از کسانی که مردم را ابله فرض می کنند بهت زده می شوم. جالب قضیه این است که منتقدان این مستند یا ان را اصلا ندیده اند – از جناب جنتی وزیر ارشاد پس از آنکه برای سازندگان این مستند خط و نشان کشید، پرسیدند آیا خودتان آن را دیده اید ؟ گفتند خیر!- و یا اصلا استدلال و سندی در رد موضوعات مطرح شده در آن ارائه نمیدهند – شاید هم سندی ندارند که ارائه دهند!- چندی پیش می گفتند که کارگردان این مستند اصلا وجود خارجی ندارد!- بنده خدا شناسنامه خود را جلو دوربین به خبرنگاران نشان داد- و پس اینکه کشف کردند دو دختر دانشجو سازنده این مستند هستند، اداره حقوقی ریاست جمهوری اعلام کرد که قصد اعلام دعوی و پیگیری قضایی علیه آنها را دارد! اخیرا هم که تمام رسانه های معتدل! عزم خود را جزم کرده اند که بگویند نه موسسه تولید کننده این مستند- سفیر فیلم بعد از تولید دهها مستند و چندین سال فعالیت- مجوز فعالیت دارد و نه برای پخش و اکران آن مجوزی گرفته اند !

دوستان اصلاح طلب ، حالا ما که از آزادی بیان ، دموکراسی، فضای آزاد بحث وگفتگو ، ارج نهادن به هنرمندان و.. هیچ چیز سرمان نمی شود! شما که درس پس داده هستید ، غربی ها باید پیش شماها درس پس دهند! چرا؟ …   شماها نبودید که همین چندی پیش زیر یک خم ممیزی وزارت ارشاد را گرفتید؟ مگر نمی گفتید ممیزی حق ندارد سر راه شکوفایی فرهنگ و هنر مملکت، سنگ اندازی کند ؟ اصلا ممیزی چه می فهمد، مجوز چه کوفتی است. الان به بهانه واهی نداشتن مجوز مستندی واقعا مستند، هیاهو راه انداخته اید و آسمان ریسمان می کنید و برای اینکه ارزش این مستند را کم نمایید در اکثر نوشته ها و مصاحبه ها عنوان آن را می گویید cd ؟ اگر واقعا سوادتان نمی رسد باید یاداوری کنم که حجمش داخل cd  جا نمی شود باید dvd بزنید تا ببینید! اما شما که اهل فضلید. چرا به هنرمندان توهین می نمایید؟ آیا روا است که اینگونه تمام ارگان های سیاسی و قضایی را علیه دو نفر دختر دانشجو بسیج کنید ؟ واقعا خجالت آور است؛ باور کنید زشت است.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
خفته
احسنت حاج حسن روحانی مچکریییییییییییییم
در حاشیه