عملکرد اداره کل تبلیغات اسلامی گیلان قانون مدارانه بوده است

مدیرکل بازرسی استان گیلان با تأکید بر مبارزه با فساد اداری گفت: عملکرد اداره کل تبلیغات اسلامی گیلان قانون مدارانه بوده است.

عملکرد اداره کل تبلیغات اسلامی گیلان قانون مدارانه بوده است

به گزارش ۸دی نیوز به نقل از ایسنا، سیف الله مسرور مدیر کل بازرسی استان گیلان در مراسم افتتاحیه هشتمین گردهمایی معاونین اداری و مالی ادارات کل تبلیغات اسلامی سراسر کشور، عملکرد سازمان تبلیغات اسلامی را مثبت ارزیابی کرد و گفت: وظیفه این نهاد دینی به خاطر انتصاب به رهبری حساس تر خواهد بود.

سیف الله مسرور تصریح کرد: سال هایی که با عنوان فرهنگی از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی نام گذاری می‌شود وظیفه دستگاه های فرهنگی به‌ویژه سازمان تبلیغات اسلامی سنگین تر می شود.

وی با اشاره به فساد اداری و اجتماعی موجود در جامعه، یادآور شد: سازمان تبلیغات اسلامی باید در مبارزه با گلوگاه های فساد اداری و اجتماعی، فرهنگ سازی کند.

این مقام مسئول با بیان اینکه عملکرد اداره کل تبلیغات اسلامی گیلان تاکنون قانون مدارانه بوده است، تأکید کرد: اگر همه دستگاه های حکومتی و احاد مردم در مبارزه با فساد جدی و مصمم باشند بدون شک این ناهنجاری دینی و اجتماعی ریشه کن خواهد شد.

مدیرکل بازرسی استان گیلان، برگزاری دوره های آموزشی برای معاونین اداری و مالی را ضروری دانست و خاطرنشان کرد: آموزش ها برای اداری و مالی باید در راستای مبارزه با فساد باشد زیرا اگر در کشور فساد اداری باشد اهداف اقتصاد مقاومتی محقق نخواهد شد.

 

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه