آیت الله فلاحتی در همایش بسیجیان گیلان:

دشمنان اسلام هنوز نتوانستند پدیده نوظهور بسیج در تاریخ بشر را درک کنند

نماینده ولی فقیه در گیلان گفت: بسیج بزرگ ترین حامی دین خدا روی زمین است.

دشمنان اسلام هنوز نتوانستند پدیده نوظهور بسیج در تاریخ بشر را درک کنند

به گزارش ۸دی، آیت الله رسول فلاحتی امروز در نشست صمیمی با بسیجیان استان به مناسبت هفته بسیج در سالن اجتماعات مصلای رشت با اشاره به فرمایش مقام معظم رهبری مبنی براینکه بسیج پدیده ای افسانه ای است اظهار کرد: در هیچ دوره ای در طول تاریخ ایران قبل و پس از اسلام مردم اینگونه در تمام عرصه ها در صحنه حضور نداشتند.

وی، بسیج را برخاسته از دل مردم عنوان کرد و افزود: بسیج به معنای واقعی افسانه است و به دلیل اینکه درون دریای مواج بسیج در دل جامعه هستیم، نمی توانیم به طور کامل آن را درک کنیم.

امام جمعه رشت با بیان اینکه دشمنان اسلام هنوز نتوانستند پدیده نوظهور بسیج در تاریخ بشر را درک کنند، تصریح کرد: امروز تمام قدرت های سلطه گر به ویژه صهیونیسم و آمریکا که یدک کش صهیونیسم است بسیج شدند تا نماد تجلی گاه نظام الهی را از بین ببرند.

آیت الله فلاحتی، بسیج را برای قدرت های استکباری غیر قابل فهم دانست و بیان کرد: انتقال شجره طیبه بسیج به نسل آینده که مانند افسانه در کنار ما هستند وظیفه مسوولان را سنگین تر می کنند.

وی با تاکید براینکه شجره طیبه بسیج مستمر می ماند، خاطرنشان کرد: بسیج برخاسته از مردمانی با اراده و معنوی است.

نماینده ولی فقیه در گیلان دلیل دوم به وجود آمدن شجره طیبه بسبج را اراده انسان های با ایمان دانست و گفت: اراده انسانی قابل ایستایی و پیشگیری نیست.

آیت الله فلاحتی با اشاره به اینکه دین است که توانسته مردم را بسیجی نگه دارد، یادآور شد: باور به جهان آخرت و ابدیت خداوند از جمله دلایل ماندگاری بسیج است.

وی، بسیج را بزرگ ترین حامی دین خدا روی زمین دانست و اظهار کرد: اراده خداوند بر این قرار گرفته انسان هایی برای حفظ دین خود برانگیزد.

امام جمعه رشت با بیان اینکه وجود رهبری از ارکان مهم ماندگاری و اقتدار بسیج است، تصریح کرد: دنیای بشری پس از رحلت پیامبر اکرم(ص) و ائمه معصومین (ع) رهبرانی مانند امام(ره) و رهبر معظم انقلاب به خود ندیده تا بتواند اینگونه جامعه را اداره کند.

آیت الله فلاحتی اضافه کرد: امروز مقام معظم رهبری کسانی را می خواهد که بتوانند آن گونه جامعه را اداره کنند.

وی به عوامل به انحراف کشاندن بسیج اشاره کرد و گفت: دشمن خارجی، انسان های ترسو و بزدل در داخل و آدم هایی که دل و روحشان همیشه به خارج است، از عواملی محسوب می شود که می خواهند بسیج را به انحراف بکشانند.

آیت الله فلاحتی با تاکید براینکه افراد مذکور نمی توانند موفقیت مجاهدان راه خدا را ببینند، بیان کرد: بسیج باید برای گسترش بصیرت در جامعه در عرصه حضور پیدا کند.

فرمانده سپاه قدس گیلان نیز در نشست مذکور با بررسی فعالیت بسیج در چهل سال انقلاب اسلامی گفت: تمام دستاوردهای انقلاب اسلامی با تلاش بسیج تحقق پیدا کرده است.

سردار محمد عبدالله پور به توانمندی بسیج در عرصه های مختلف اشاره کرد و یادآور شد: بسیج لشکر مخلص خداست که توسط امام(ه) تشکیل شده است.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه