شکست ملوان مقابل آلومینیوم/ ناکامی های قوی سپید تمامی ندارد

تیم فوتبال ملوان انزلی در هفته چهاردهم رقابت‌های لیگ دسته اول مقابل میزبان خود آلومینیوم اراک تن به شکست سه بر دو داد.

شکست ملوان مقابل آلومینیوم/ ناکامی های قوی سپید تمامی ندارد

به گزارش ۸دی، دو تیم فوتبال ملوان انزلی و آلومینیوم اراک از هفته چهاردهم رقابت‌های لیگ دسته اول از ساعت ۱۴:۱۵ در ورزشگاه امام خمینی (ره) اراک به مصاف یکدیگر رفتند.

داور: محمدباقر باقرپور

کمک‌ها: محمدرضا فتحی، علی رعیت و شبیر بهروزی

ناظر داوری: علی‌نقی مصطفی نژاد

مسؤول برگزاری: اردشیر نظری

شاگردان محمد احمدزاده با ترکیب حجت‌الله صدقی، عبدالعظیم گوک، امیرمهدی جانملکی، پوریا غلامی، محمدرضا نقدی پور، حافظ یعقوبی، میلاد کمندانی، پژمان نوری، محمد حسینی پور، علیرضا دغاغله و شهریار مغانلو وارد زمین شدند.

در سوی مقابل شاگردان محمد ربیعی در آلومینیوم با ترکیب محمدرضا قویدل، مجید ایوبی، روح‌الله نعمتی، امید نظامی پور، رامتین سلیمان زاده، سیدمهدی حسینی، ایمان باصفا، رضا معقولی، مهدی ترکمان، حجت اسلامی و میثم آقایی به میدان آمدند.

ملوانان که لیگ را با شش امتیاز منفی آغاز کردند با همین تعداد امتیاز در پایان هفته سیزدهم در مکان پانزدهم جدول ۱۶ تیمی قرار دارند، در سوی مقابل اراکی‌ها با ۱۹ امتیاز در مکان پنجم جای گرفته و تقابل دو تیم برای فرار از منطقه سقوط به لیگ دسته دوم و رسیدن به منطقه صعود به لیگ برتر جذاب خواهد بود.

دو تیم بازی پایاپایی در نیمه نخست به نمایش گذاشتند ولی این آلومینیوم بود که در دقیقه ۳۴ توسط رضا معقولی هافبک طراح خود به گل دست‌یافت، این گل خیلی زود و در دقیقه ۴۴ توسط شهریار مغانلو پاسخ داده شد تا ملوان در نیمه نخست کام‌بکی دراماتیک داشته و دو تیم با تساوی به رختکن بروند.

ملوانان نیمه دوم را هجومی آغاز کردند و با گل دقیقه ۵۸ کاپیتان نوری توانستند از حریق خود پیش بیفتند، این گل جرقه‌ای شد برای روشن شدن موتور گل‌زنی اراکی‌ها؛ آلومینیوم با دابل میثم آقایی در دقایق ۶۵ و ۶۹ کام‌بکی رویایی به بازی داشت و در پایان با نتیجه سه بر دو مقابل ملوان به برتری دست‌یافت.

منبع: فارس

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه