استاد دانشگاه:

حمایت از یمن با ایجاد چتر امنیتی جبهه مقاومت/ توانمندی نیروهای بسیجی قوت قلب هر مجموعه ای است

استاد دانشگاه گیلان، گفت: امروز یک چتر امنیتی به نام جبهه مقاومت بوجود آمده است که ایران و یمن جزئی از آن هستند و ایران در کنار یمن خواهد ماند.

حمایت از یمن با ایجاد چتر امنیتی جبهه مقاومت/  توانمندی نیروهای بسیجی قوت قلب هر مجموعه ای است

به گزارش خبرنگار ۸دی، عمران علیزاده پیش ازظهر امروز در همایش مردمی حمایت از مردم مظلوم یمن در شهرستان لاهیجان، اظهار کرد: ملت یمن ملتی خودساخته و بزرگ است که سرافرازانه در حال دفاع و مبارزه است.

 

وی افزود: برخی دولت ها به فکر نابودی مردم یمن هستند و برای اینکار از همه توان منطقه ای و فرامنطقه ای استفاده می کنند.

 

این استاد دانشگاه ادامه داد: مبارزه در یمن نشان داد که عربستان قدرت نفوذ منطقه ای خود را بطور کامل از دست داده است.

 

علیزاده در ادامه با اشاره به قطعنامه شورای امنیت درباره پایان حمله موشکی یمنی ها به عربستان و امارات، آینده حکومت وهابی عربستان را وابسته به این نبرد دانست و گفت: اگر فشار را بر یمن زیاد کنند برد موشکی یمن بقیه حامیان جنگ را نیز دربر خواهد گرفت.

 

وی افزود: امروز یک چتر امنیتی به نام جبهه مقاومت بوجود آمده است که ایران و یمن جزئی از آن هستند و ایران در کنار یمن خواهد ماند.

 

استاد دانشگاه گیلان در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به نگاه جهان اسلام به راهبردی ترین کشور جبهه مقاومت یعنی ایران، به تمرکز دشمن برای نشان دادن ناکارامدی نظام اسلامی پرداخت و به مسئولین توصیه کرد با مدیریت جهادی تمام تلاش خود را برای خدمت به ملت بزرگ ایران بکار گیرند.

 

وی در پایان بسیجی ها را ثروت مجموعه ها دانست و به مدیران توصیه کرد از توانمندی آنها استفاده کنند که قطعا این توانمندی باعث نیرومندی مجموعه آنها خواهد شد.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه