دیدار استاندار با فرمانده سپاه قدس گیلان؛

جنگ سیاسی و اقتصادی آخرین حربه آمریکا علیه انقلاب اسلامی است

همزمان با هفته بسیج استاندار گیلان به همراه جمعی از مسئولان استانی با سردار فرماندهی سپاه قدس گیلان دیدار کردند.

جنگ سیاسی و اقتصادی آخرین حربه آمریکا علیه انقلاب اسلامی است

به گزارش ۸دی، همزمان با فرارسیدن هفته بسیج مصطفی سالاری استاندار گیلان به اتفاق هیئت همراه پیش از ظهر امروز با حضور در سپاه قدس گیلان با سردار محمد عبدالله پور دیدار کرد.

سردار محمد عبدالله‌پور در حاشیه حضور استاندار گیلان و همراهان وی در سپاه قدس گیلان اظهار کرد:‌ سپاه قدس گیلان خدمات قابل توجهی را تاکنون در حوزه‌های مختلف به اقشار آسیب‌پذیر و محروم استان ارائه داده است.

فرمانده سپاه قدس استان گیلان عنوان کرد: بسیج و مجموعه سپاه قدس استان گیلان ظرفیت بسیار زیادی در همه ابعاد دارند بنابراین شایسته است سایر دستگاه‌ها و نهادهای اجرایی و خدماتی با علم بر این موضوع بیشتر از توانمندی‌های این مجموعه و نهاد انقلابی استفاده کنند.

سردار عبدالله‌پور با بیان اینکه امام راحل همواره به حفظ اتحاد و انسجام ملی تأکید داشتند ابراز داشت: ‌دشمنان نظام و جمهوری اسلامی همواره درصدد کاشتن تخم تفرقه و نفاق بوده و هستند به طوری‌که در عمر چهل ساله انقلاب اسلامی لحظه‌ای از توطئه افکنی دست نکشیده‌اند.

وی توجه و عمل به رهنمودهای مقام معظم رهبری را مورد تأکید قرار داد و تصریح کرد: جنگ سیاسی و به ویژه اقتصادی آخرین حربه دشمنان و در رأس آنان آمریکا علیه انقلاب اسلامی است بنابراین با تمام قوا و توان خود به عرصه مقابله با جمهوری اسلامی ایران وارد شده‌اند.

فرمانده سپاه قدس استان گیلان ساخت مسکن محرومان را از جمله فعالیت‌های این نهاد انقلابی در سال‌های اخیر دانست و اظهار داشت: سال گذشته بالغ بر هزار واحد مسکونی به اقشار محروم استان گیلان تحویل داده شد و این برنامه برای امسال نیز توسط سپاه ادامه پیدا می‌کند.

سردار عبدالله‌پور خدمات رسانی به مردم به ویژه اقشار نیازمند استان گیلان در حوزه خرید جهیزیه ‌و مجددسازی را نیز مورد تأکید قرار داد و افزود: با توجه به نامگذاری امسال به نام سال حمایت از کالای ایرانی توسط مقام معظم رهبری سپاه قدس گیلان از ظرفیت‌های خود برای تحقق این شعار استفاده می‌کند.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه