ترویج سبک‌زندگی همجنس‌بازانه در «سیمز ۴»

نسخه جدید بازی مشهور “سیمز” در کوچه و خیابان‌های کشورمان به‌سادگی قابل دسترسی است اما در روسیه به علت محتوای هم‌جنس‌گرایانه آن، با برچسب محدودیت سنی عرضه می‌شود!

ترویج سبک‌زندگی همجنس‌بازانه در «سیمز ۴»

به گزارش ۸دی نیوز به نقل از مشرق، عرضه نسخه جدید بازی مشهور سیمز به کودکان و نوجوانان روسی به علت داشتن محتوای هم‌جنس‌گرایانه، ممنوع شد.

در حالی که در کشورمان انواع بازی‌های رایانه‌ای، ویدئویی و آنلاین بدون هیچ محدودیتی در مغازه‌های مختلف حتی سوپرمارکت‌ها عرضه می‌شود، کشورهای دیگر نسبت به نحوه توزیع این بازی‌ها به شدت نظارت دارند.

به عنوان مثال در حالی که نسخه جدید بازی مشهور سیمز Sims در کشورمان در کوچه و خیابان به راحتی قابل دسترسی است،‌ در روسیه به علت محتوای هم‌جنس‌گرایانه آن، با برچسب محدودیت سنی عرضه می‌شود!

به گزارش رسانه‌های خارجی، دولت روسیه اعلام کرده که نسخه چهارم بازی سیمز که به تازگی راهی بازارها شده به علت محتوای هم‌جنس‌گرایانه آن فقط به بزرگسالان (افراد بالای ۱۸ سال) عرضه خواهد شد.

579493_244

بازی‌های سیمز یک بازی فکری و فانتزی است که داستان زندگی روزمره انسان‌ها را به نمایش می‌گذارد و کاربر تمام کارهای روزمره مانند رفتن به سرکار، استراحت کردن، استحمام، روزنامه خواندن و… را انجام می‌دهد. در نسخه ۴ این بازی، امکان انتخاب گزینه روابط هم‌جنس‌گونه وجود دارد.

دولت روسیه از سال گذشته، مقررات شدیدی علیه تبلیغات هم‌جنس‌بازی وضع کرده است. پوتین هدف از این قوانین را تقویت نظام خانواده در روسیه و پاک نگاه داشتن دامان این کشور از آلودگی‌های غربی عنوان کرده است.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه