عضو شورای شهر رشت:

امیدوارم اعتبار ساماندهی رودخانه های رشت حیف و میل نشود

عضو شورای شهر رشت با اشاره به اختصاص اعتبار مجدد به منظور احیای رودخانه های گوهر رود و زرجوب رشت اظهار کرد: امیدواریم این اعتبار به زودی و به منظور ساماندهی و احیای دو رودخانه رشت اختصاص پیدا کرده و حیف و میل نشود.

امیدوارم اعتبار ساماندهی رودخانه های رشت حیف و میل نشود

به گزارش هشت دی، فاطمه شیرزاد در جمع خبرنگاران به سفر محمدباقر نوبخت به گیلان اشاره کرد و گفت: معاون رییس جمهور در جریان دیدار با نماینده ولی فقیه در گیلان به اختصاص اعتبار ۶۰ میلیارد تومان در سنوات گذشته به منظور ساماندهی رودخانه های رشت اشاره کرده و این در حالی است که تا کنون و عملا اقدام موثری توسط دستگاه های متولی در این حوزه انجام نشده است.

وی با بیان اینکه اعتبار ساماندهی رودخانه های رشت باید برای همین مهم هزینه بشود افزود: پنجاه میلیارد تومان اعتبار اختصاص یافته در سفر گذشته هیئت دولت به گیلان همانند گوشت قربانی تقسیم شده و این موضوع موجب نارضایتی و گلایه های فراوانی شده است.
شیرزاد با قدردانی از نگاه حمایتی و پدرانه نماینده محترم ولی فقیه در گیلان به دغدغه هایی از جمله رودخانه های رشت بیان کرد: حجت الاسلام و المسلمین فلاحتی یکی از بزرگترین و تاثیرگذارترین دغدغه های مردم رشت را مطرح کردند و انتظار داریم وعده های مطرح شده توسط دکتر نوبخت در رشت به عنوان معاون رئیس جمهور محقق شود.
رئیس کمیسیون بهداشت، محیط زیست و خدمات شهری شورای رشت با ابراز گلایه از وضعیت نامطلوب رودخانه های رشت گفت: بارها از طریق تریبون های مختلف و بالاخص کمیسیون بهداشت و محیط زیست شورا این دغدغه را مطرح کرده و تقاضای ورود دولتمردان و اختصاص اعتبارات ملی را نمودم و خوشبختانه با وعده هایی که معاون رییس جمهور در سفر اخیر خود به گیلان مطرح کردند باید امیدوار به شنیده شدن مطالبات به حق مطرح شده در این باره توسط دولتمردان باشیم.
شیرزاد به اقدامات شهرداری رشت پیرامون رودخانه های گوهر رود و زرجوب اشاره کرد و گفت: لایروبی، دیوارگذاری ، تبدیل حاشیه رودخانه زرجوب و گوهر رود به فضای سبز و پارک، آزاد سازی و تملک حرایم رودخانه، ایجاد پارک های محله ای و …. از جمله اقداماتی است که شهرداری رشت به منظور ساماندهی گوهررود و زرجوب انجام داده و انتظار داریم وعده های مطرح شده توسط دکتر نوبخت پیرامون رودخانه های رشت به زودی محقق شود.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه