آغاز المپیاد استعدادهای برتر تکواندو کشور در رشت

المپیاد استعدادهای برتر تکواندو کشور از عصر پنجشنبه در رشت آغاز شد.

آغاز المپیاد استعدادهای برتر تکواندو کشور در رشت

به گزارش هشت دی،رئیس هیات تکواندو استان گیلان در خصوص برپایی این رقابت ها اظهار داشت: در این دوره از رقابت ها، حدود ۴۰۰ ورزشکار این رشته رزمی از استان های مختلف کشور حضور دارند که در رده سنی زیر ۱۵ سال با هم به رقابت می پردازند.
محسن سترگی افزود: این رقابت ها در بخش دختران برگزار می شود که این دوره از مسابقات در سالن های ورزشی آتش نشانی و کارگران رشت به طور همزمان آغاز شده است.
وی ادامه داد: رقابت های المپیاد استعدادهای برتر ورزش کشور در رشته تکواندو به مدت سه روز در رشت ادامه می یابد و در نهایت نفرات برتر این دوره از رقابت ها انتخاب و به عنوان استعدادهای برتر این رشته در سطح کشور معرفی خواهند شد.
سترگی بیان کرد: تکواندو کاران حاضر در این دوره از رقابت ها در قالب ۳۳ تیم از سراسر کشور حضور یافته اند که به دلیل میزبانی گیلان در این مسابقات، دو تیم از این استان و همچنین تیم توابع تهران در این رقابت ها حضور دارند.
در بازی های انجام شده از دور اول این رقابت ها تکواندوکاران استان های گیلان، تهران ، البرز ، اصفهان و فارس برابر رقبای خود به پیروزی رسیده و به مرحله بعدی این دوره از مسابقات راه یافتند.
المپیاد استعدادهای برتر ورزش کشور در تمامی رشته ها و در استان های مختلف برگزار می شود و استان گیلان میزبان رقابت های تکواندو در بخش دختران و همچنین رقابت های شطرنج در دو بخش پسران و دختران است.

منبع: ایرنا

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه