«القسام» تصاویر کماندوهای صهیونیست را منتشر کرد

شاخه نظامی حماس ضمن انتشار تصاویر عوامل صهیونیستی عملیات ناموفق در خانیونس نوار غزه، از مردم خواست هر اطلاعاتی درباره این افراد دارند، ارائه دهند.

«القسام» تصاویر کماندوهای صهیونیست را منتشر کرد

به گزارش ۸دی، گردان‌های شهید «عزالدین القسام» شاخه نظامی حماس تصاویری از نیروهای ویژه رژیم صهیونیستی که قصد انجام عملیات در خانیونس را داشتند، منتشر کرد.

بر اساس گزارش خبرگزاری «شهاب»، القسام عملیاتی که به منظور شکست مأموریت کماندوهای صهیونیست انجام شده را «حد السیف» (لبه شمشیر) نامیده و از فلسطینی‌ها خواسته هر اطلاعاتی درباره این تصاویر دارند، در اختیار القسام قرار دهند.

در بیانیه منتشر شده آمده است گردان‌های القسام به مرحله پیشرفته‌ای از سرنخ‌ها در این عملیات ویژه و خطرناک رسیده‌ و مابقی سرنخ‌های این عملیات ناموفق را کشف خواهد کرد.

القسام پیشتر در بیانیه‌ای توضیحی اعلام کرد دشمن برای انجام عملیاتی بزرگ برنامه‌ریزی کرده بوده تا ضربه ای سنگین به مقاومت در نوار غزه بزند. «نور برکه» (فرمانده‌ای که شهید شد) به مکان مورد نظر رفت تا جلوی این حادثه را بگیرد.

در ادامه این بیانیه آمده است در پی این موضوع درگیری مسلحانه‌ای میان دو طرف رخ داد که منجر به شهادت فرمانده برکه شد؛ پس از شکست عملیات، خودروی صهیونیستی تلاش کرد فرار کند و جنگنده‌های صهیونیستی برای این منظور وارد عمل شدند تا پوشش لازم را برای نیروهای خود فراهم کنند. نیروهای القسام، این نظامیان را تا حصار مرزی غزه دنبال کردند و دشمن متحمل خسارت‌های زیادی شد.

القسام ادامه داد دشمن به کشته شدن افسری ارشد و زخمی شدن یک نفر دیگر اعتراف کرد و یک بالگرد نظامی در نزدیکی حصار مرزی غزه با فلسطین اشغالی فرود آمد تا نظامیان صهیونیستی را انتقال دهد.

شاخه نظامی حماس سپس اعلام کرد جنگنده‌های رژیم صهیونیستی برای پاک کردن آثار جرم، خودرویی را که نظامیان صهیونیست سوار بر آن بودند با یک فروند موشک از بین بردند. نیروهای اسرائیلی که به منظور این عملیات فرستاده شده بودند و نیز عوامل پشت پرده این امر، شکست سختی خوردند.

پس از این علمیات درگیری دو روزه‌ای در نوار غزه میان مقاومت و رژیم صهیونیستی درگرفت؛ تل‌آویو که خود را زیر موشک مقاومت فلسطین می‌دید (نزدیک به ۵۰۰ موشک به فلسطین اشغالی شلیک شد) ناچار به پذیرش آتش‌بس شد.

منبع: مشرق

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه