برگزاری همایش بین المللی حمایت از مردم مظلوم یمن/ سردار غیب پرور:

حکام سعودی حقارت و ذلت ابدی را برای خودشان خریده اند

در این همایش اقشار مختلف بسیجی مانند کرد، بلوچ، بختیاری، ترکمن و … نیز حاضر هستند که شعارهای حمایتی خود از مردم مظلوم یمن را سر دادند

حکام سعودی حقارت و ذلت ابدی را برای خودشان خریده اند

به گزارش ۸دی، به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛  همایش بین المللی حمایت از مردم مظلوم و مقاوم یمن با حضور مقامات کشوری و لشکری، اندیشمندان و فرهیختگان،تشکل های مردم نهاد داخلی و خارجی ، در سالن همایش های بین المللی صدا و سیما آغاز شد.

در این همایش اقوام مختلف بسیجی مانند کرد، بلوچ، بختیاری، ترکمن و … نیز حاضر هستند که شعارهای حمایتی خود از مردم مظلوم یمن را سر دادند.

شخصیت های کشوری و لشکری مانند سردار غیب پرور، سردار آزادی، سردار سپهر ، ناصر ابوشریف، رامین و … در این همایش حضور یافته اند. این همایش پذیرای جمعی از نمایندگان مردم مظلوم یمن نیز است.

جمعی از خانواده شهدای مظلوم یمن، خانواده شهدای هسته ای، خانواده شهدای منا و خانواده شهدای مدافع حرم نیز با حضور در این همایش همبستگی خود با مردم مظلوم یمن اعلام کردند.

سردار غیب پرور: حکام سعودی حقارت و ذلت ابدی را برای خودشان خریده اند

سردار غیب پرور رئیس سازمان بسیج در ابتدای این مراسم ضمن خوش آمد گویی به همه حضار و مهمانان سایر کشورها و نمایندگان اقوام در این همایش اظهار داشت: حضور همه نشان می دهد که همگان صرف نظر از قومیت و ملیت قلبشان برای مردم یمن می تپد که چهتر سال است تحت بدترین خیانت ها و جنایات عالم قرار گرفته اند.
وی در ادامه خاطر نشان کرد: حکام سعود نه تنها عزت درو نمی کنند بلکه حقارت و ذلت ابدی را برای خود خریده اند و امروز حتی سردمداران کاخ سفید نه تنها انها را قبول نمی کنند بلکه انها را به عنوان گاو شیرده می پندارند.
غیب پرور افزود: آنها تصور می کردند در کوتاه ترین زمان ممکن کار مردم یمن را تمام می کنند اما مردم یمن با تقدیم هزاران نفر شهید پای استقلال خود ایستاده اند و امروز شکست متوجه کسانی است که بی رحمانه ۴ سال است که بر سر مردم یمن بمب می ریزند.
رئیس سازمان بسیج با بیان اینکه ۲۰ میلیون نفر از مردم یمن آواره شده اند گفت: قریب ۵ هزار نفر کودک زیر ۶ سال قتل عام‌شده و زیرساخت های یمن از بین رفته اما آنها با اقتدار از عزت خود دفاع می کنند.
وی ضمن بیان اینکه اگر همدردی نکنیم قطعا کوتاهی کرده ایم تصریح کرد: ما به عنوان مردمی که خود مزه جنگ را چشیده و خباثت های آمریکا را دیده و هزاران شهید داده ایم و جوانان ما جانباز شده اند می دانیم که بر مردم یمن چه می گذرد
غیب پرور گفت: ما مفهوم محاصره اقتصادی جنگ نظامی بمباران و مشقت های بسیار را طی ۴۰ سال گذشته می فهمیم و بر اساس آن احساس مشترک و وظایف دینی از مردم یمن هم حمایت می کنیم و هم دفاع.
وی همچنین خاطر نشان کرد: آنچه که امروز بر مردم یمن می گذرد تنها خباثت آمریکایی ها نبود و مردم مظلوم‌فلسطین در غزه یمن و حتی سوریه از شر آمریکا در امان نبوده اند.
رئیس سازمان بسیج خطاب به حکومت عربستان ابراز داشت: حکام سعودی بدانند که بزرگترهای آنها خوب می دانند که هرجا که مقاومت باشد فتح و پیروزی پایان آن باشد و قطعا بدون جهاد و مقاومت و غیرت دینی یک مقاومت به پیروزی نخواهد رسید
غیب پرور گفت: زایشگاه هر پیروزی کانون تهدیدات است و تا جنگ و مبارزه نباشد، استقلال به دل مردم یک ملت گوارا نخواهد بود و به دل نخواهد نشست امروز اگر ایران در اوج عزت و اقتدار است به خاطر ایستادگی همه جانبه پای مقاومت هاست.
رئیس سازمان بسیج مستضعفین عنوان کرد: جنگ الحدیده را می بینیم که همه آمده اند اما مردمانی با دست خالی در نهایت نداری ایستادگی کرده و از اینجا به تک تک مردم قهرمان یمن درود می فرستیم و می گوییم عمل امروز شما به عنوان یک برگ زرین و پر افتخار ثبت خواهد شد.
در ادامه این مراسم نماینده مردم مظلوم یمن در این همایش شرکت و پیام مظلومیت مردم یمن را قرائت کرد.
همچنین ناصر ابوشریف نماینده جنبش جهاد اسلامی در حمایت از مردم یمن و همچنین تلاش های آمریکا برای ایجاد آشوب و جنگ در منطقه اظهاراتی بیان داشت.
نماینده مجمع زنان جهان اسلام: این قول را می دهم که از مظلومیت مردم یمن در اجلاس های بزرگ تر و نخبگانی حمایت به عمل بیاید
رکن آبادی نماینده مجمع زنان جهان اسلام در حاشیه این همایش ضمن تبریک هفته بسیج و هفته وحدت اظهار داشت: امروز جنگ یمن یک جنگ تک بعدی نبوده و جنگ بیولوژیک نظامی اقتصادی و رسانه است.
وی افزود: امروز جنگ یمن رویارویی تمام کفر با تمام مردم یمن است که امروز جنگ جنگ اراده هاست موضوعی که به فرموده رهبر انقلاب اساس و بنیان مقاومت معرفی می شود.
نماینده مجمع زنان خاطر نشان کرد: امروز امت اسلام را ذره ذره کرده و با تمام وجود با آن مبارزه می کنند و یمن بروز و فاجعه آن است کارشناسانی که در حوزه های مختلف خبره هستند می دانند با یک برنامه ریزی محکم در حال نابودی مسلمانان هستند.
وی همچنین گفت: این نشست ها مهم است اما تاثیر آن بر جامعه جهانی مهم تر است دوازده هزار کودک شهید و ۵ هزار زن شهید چه معنایی دارد اگر جنگ حکومت هاست چرا مراکز درمانی و مناطق مسکونی و مدارس را بمباران می کنند.
رکن آبادی در پایان عنوان کرد: امیدوارم این نشست ها پایه و اساسی برای یک اقدام جهانی باشد و از جمعیت زنان جهان اسلام این قول را می دهم که از مظلومیت مردم یمن در اجلاس های بزرگ تر و نخبگانی حمایت به عمل بیاید.
آیت الله اراکی: دوران کمک رسانی مخفی به یمن و فلسطین تمام شده است
آیت الله اراکی دبیر مجمع تقریب مذاهب اسلامی این همایش اظهار داشت: اینکه می بینیم عربستان و آمریکا در یک جبهه ظاهر شده اند نباید عامل ترس و هراس شود بلکه حاکی از رسیدن عربستان و اسرائیل به نقطه پایانی است.
وی با اشاره به اینکه ترامپ می گوید اگر از حمایت عربستان دست برداریم ساقط می شود تاکید کرد: سنت خدا و کلام خداست که کسانی که در عین شنیدن دستورات خدا، خلاف آن عمل می کنند منافقین هستند و اینها کسانی هستند که کافران را به جای خداوند اولیا خود می دانند.
دبیر مجمع تقریب مذاهب اسلامی همچنین افزود: بر اساس وعده الهی غیر ممکن است که جبهه مسلمانان و الهی شکست بخورد و خداوند می گوید اگر در راه خدا به دشواری رسیدید بدانید دشمنان شما زخم های بیشتری بر پیکرش نشسته است.
وی همچنین خاطر نشان کرد: دوران کمک رسانی مخفی به یمن و فلسطین تمام شده است و سید حسن نصرالله چندی پیش رسما اعلام کرد به فلسطین کمک می کند و ما باید اعلام کنیم که رسما به یمن کمک میکنیم و حتی اگر بتوانیم موشک می فرستیم که از نظر ایجاد جنگ روانی بسیار مهم است.
آیت الله اراکی در پایان عنوان کرد: یمنی ها مطمئن باشند که اگر امروز به نصرت الهی رسیده اند حاصل مقاومت آنهاست یمن کشوری با مردم مستضعف است ولی اینکه تا کنون این چنین مقاومت کرده اند نشانه پیروزی حتمی یمن است و فقط صبر می طلبد.
سردار سلامی: مرزهای جغرافیایی مرزهای سیاسی است و نه عقیدتی و ماهم یک امتیم که این باقی خواهد ماند
سردار سلامی جانشین فرمانده کل سپاه در همایش بین المللی حمایت از مردم مظلوم و مقاوم یمن ضمن تبریک و تهنیت میلاد با سعادت اسوه حسنه عالم خلقت مظهر رحمت اظهار داشت: اسلام مرزهای جغرافیایی  را عامل جداسازی قلب ها و آرزو ها برای مسلمانان نمی داند و مرز های حقیقی مرزهای هویتی و اعتقادی ما است؛ همه مسلمانان اجزای پیکره  واحده یک امت هستند و قرآن عظیم به این معنای بلند و زیبا در چند جا اشاره کرده است.
وی ادامه داد: بنابراین اگر ما از فلسطین حمایت می کنیم و اگر از مردم مظلوم یمن پشتیبانی کرده و برای مسلمانان در سوریه و عراق نگران هستیم و به افغانستان می اندیشیم و به مسلمانان بنشینی و میانمار می اندیشیم فلسفه قرآنی پشت آن نهفته است.
سردار سلامی افزود: مرزهای جغرافیایی مرزهای سیاسی است نه امنیتی و این پیام درخشان هفته وحدت است که امروز گرد هم آمده ایم تا حمایت معنوی خود را از مردم مظلوم یمن آشکارا اعلام کنیم،آنچه امروز  در جهان اسلام می گذرد از ۱۹۱۶ به بعد ناشی از به هم پیوستگی سیاست آمریکا انگلیس رژیم صهیونیستی و آل سعود است که اینها هندسه مصیبت در جهان اسلام را تشکیل داده اند. آمریکا معتقد است بدون سیطره سیاسی امنیتی اقتصادی و فرهنگی بر  جهان قادر نیست به عنوان بزرگترین قدرت دنیا عمل کند در منطق آنها تمام جهان اسلام به ویژه جنوب غرب آسیا سکوی پرش آمریکا برای رسیدن به قدرت جهانی است.
جانشین فرمانده کل سپاه تصریح کرد: این آرزو در جایی برای آنها به واقعیت پیوست اما وقتی امام خمینی مقابل این رویای خطرناک آمریکا انگلیس و رژیم صهیونیستی ایستاد از آن زمان  این تقابل راهبردی  بین دنیای استکبار و جهان اسلام شکل گرفت.
وی در ادامه افزود: مسلمانان به روح آگاهی رسیدند و از گورستان جهل مدرن بیدار شدند و بیرق های جهاد را در بلاد اسلامی به دوش کشیدند و با یکدیگر متحد شدند و جبهه متحدی شکل گرفت که آرمان ها و آرزو های دشمنان را فرو ریخت،ضربات وسیع سیلی های محکم به آمریکایی ها وارد شد تا جایی ک صهیونیستی ها دور خود دیوار کشیدند و فلسطین گروه های جهادی  مسلح را تشکیل دادند و موجب انحلال کابینه رژیم صهیونیستی شده اند.
جانشین فرمانده کل سپاه خاطرنشان کرد: در لبنان حزب الله قدرتمند شکل گرفت که به عنوان خورشید در شرق مدیترانه می درخشد در سوریه نیز تکفیر به عنوان محصول مشترک آمریکا و اسرائیل شکست و از مناسبات سیاسی حذف شد امروز شیعه و سنی با هم دوشادوش در یک سنگر می جنگند و جهاد به عنوان عامل اصلی سعادت مسلمانان شکل گرفت، مسلمانان حول یک عقیده مشترک متحد شدند و در عراق پیروزی مسلمانان بر استکبار رقم خورد و ۷ تریلیون دلار در عراق هزینه کردند  و هزینه ای جز شکست نداشتند اما از این شکست های پی در پی عبرت نگرفتند
وی افزود: در ایران به عنوان قطب و مرکز انقلاب  و قلب جهان اسلام آمریکایی ها هرچه داشتند به صحنه آوردند تا این نظام اسلامی را شکست دهند و این الگو را خراب کنند اما رهبر انقلاب با تدبیر و سخنان حکیمانه جلوی آنها ایستاد و این نظریه را ثابت کرد که بک ملت با اتکا به اعتقاداتش می تواند بر دشمنان خود غلبه کند.این تهرانی است که دنیای قدرتمند آن را محاصره  اقتصادی کرده اما جز علم پیشرفت و فرهنگ در آن دیده نمی شود آنها امروز یمن را محاصره کرده اند.
سردار سلامی خاطرنشان کرد: روش آمریکا مقابله با ملت هاست نه دولت ها حتی دیروز ترامپ اعلام کرد که ملت ایران یک ملت تروریست است،اما ملت ایران آگاه و قدرتمند است که قدرتش نه به اندازه شکست نخوردن از آمریکا بلکه برای شکست دادن آنهاست برنامه ریزی ما بر اساس شکست دادن استکبار است.
جانشین فرمانده کل سپاه با بیان اینکه موضوع امروز ما یمن است، تصریح کرد: آمریکایی ها برای نابودی ملت یمن کمر بسته است که البته رئیس جمهور فعلی آمریکا یک ویژگی مثبت دارد و این است که چهره واقعی آمریکا را به دنیا نشان می دهد به طوری ک آمریکا ضد ملت هاست.
وی همچنین اضافه کرد: ما میگوییم که آمریکا و سعودی ها که اجازه واردات یک دارو یا نان را به یمن نمی دهند چگونه ادعا می کند ایران به یمن موشک می رساند و ایران را مقصر فاجعه انسانی در یمن بداند.
سردار سلامی در پایان بیان داشت: فرض کنید ایران از مردم یمن حمایت سیاسی کند اما آیا این دلیل می شود که مردم مظلوم یمن را زیر اوارهای خاک دفن کنند. آمریکا انگلیس و صهیونیستها بدانند که تاریخ در حال ثبت ورق های ننگین از جنایات سنگین آنها در یمن است.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه