فرمانده حوزه مقاومت بسیج اداری کارگری و اصناف صومعه سرا:

با هدف خدمت رسانی به مردم، میز خدمت را به روستاها می بریم

فرمانده حوزه مقاومت بسیج اداری کارگری و اصناف صومعه سرا از بردن میز خدمت به روستاهای شهرستان با هدف خدمت رسانی به مردم خبر داد.

با هدف خدمت رسانی به مردم، میز خدمت را به روستاها می بریم

به گزارش ۸دی، سرهنگ پاسدار مهدی پارسا در جمع خبرنگاران اظهار کرد: هر چند قبل از هفته بسیج، سازماندهی و اعزام تیم های تخصصی ترکیبی از مسئولان ادارات شهرستان به روستاهای دور از شهر انجام شده، اما همزمان با هفته بسیج این حرکت جهادی در بخش تولمات صومعه سرا انجام می شود.

وی منظور از انتقال میز خدمت در قالب اردوی جهادی کارمندی را تحقق یافتن بخشی از مطالبات مردمی در حوزه های مختلف خدمت رسانی و افزایش محبوبیت و منزلت برای مسئولان نظام اداری کشورعنوان کرد و گفت: امام راحل، مردم را ولی نعمتان انقلاب می دانست و امروز بسیج کارمندی با استفاده از ظرفیت کارمندان، بخصوص کارمندان بسیجی، مصمم به تحقق و عینیت بخشیدن به گفتمان امام راحل و ولایت است.

وی هفته بسیج را فرصتی مناسب برای نشان دادن قابلیت های بسیج در عرصه های مختلف خدمت رسانی به مردم ذکر کرد و خاطرنشان ساخت: در پنجمین روز از هفته بسیج با هدف محرومیت زدایی و دسترسی راحت مردم و روستاییان، اردوی جهادی کارمندی با حضور فرماندار و روسای ادارات شهرستان در روستای دلیوندان برگزار می شود.

وی اضافه کرد: در این اردوی جهادی که به مرکزیت روستای دلیوندان برگزار می شود مردم روستاهای گوراب و صیقلان تولمات نیز ضمن انعکاس مشکلات ، مطالبات خود را از مسئولان شهرستان درخواست خواهند کرد.

وی با اشاره به اینکه تلاش بسیج اقشار، خدمت تخصصی به مردم بخصوص روستاییان است افزود: برای آگاهسازی مردم روستایی با مسایل حقوقی و قضایی، مشاوره رایگان حقوقی نیز در مکان اجرای اردوی جهادی برگزار می شود، ضمن اینکه ویزیت رایگان نیز در همان مکان انجام خواهد شد.

فرمانده بسیج اداری کارگری و اصناف صومعه سرا گرامیداشت چهل سالگی انقلاب را بستری مناسب برای روشنگری در زمینه قابلیت های انقلاب شکوهمند اسلامی و همچنین تحقق گفتمان مقام معظم رهبری در خصوص شعار سال با موضوع حمایت از کالای ایرانی برشمرد و گفت: برای روشنگری در این موضوعات، نشست ها و گردهمایی های سیاسی و بصیرتی در سطح ادارات و نهادهای شهرستان صومعه سرا برگزار می شود.

وی تعداد ویژه برنامه های مختلف فرهنگی اجتماعی و بصیرتی توسط این حوزه در هفته بسیج را بیست برنامه عنوان کرد و افزود: این برنامه ها شامل نشست های بصیرتی، گردهمایی های روشنگری، بازدید از واحدهای تولیدی و صنعتی، دیدار با خانواده های معظم شاهد، جلسات هم اندیشی با شورای قشر کارگری و کارمندی و تجلیل از بسیجیان نمونه می باشد.

وی تشکیل بسیج مستضعفین به فرمان امام راحل در ۱۱ ماه قبل از شروع جنگ تحمیلی را نشان از آینده نگری و تدبیر ایشان دانست و اظهار داشت: امروز دشمنان نظام با چالش ۴۰ ساله ای به نام بسیج روبرو شده اند که خواب را از چشمان آنها ربوده است

 

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه