کاروان پیاده حرم امام(ره) گیلان بزرگترین کار فرهنگی است

مشاور روحانیون استاندار قزوین، گفت: یکی از زیباترین اقدامات در راستای گرامیداشت یاد و خاطره بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران حرکت کاروان پیاده گیلان به مرقد مطهر حضرت امام(ره) است.

کاروان پیاده حرم امام(ره) گیلان بزرگترین کار فرهنگی است

به گزارش۸دی نیوز به نقل از زیتون خبر، حجت الاسلام مجتبی قائد امینی، امروز در جلسه مشترک ستاد ارتحال امام که با حضور مسئولان استان قزوین و گیلان در محل فرمانداری رودبار برگزار شد، اظهار کرد: فضا سازی و اقدامات فرهنگی در خصوص شخصیت حضرت امام(ره) و استقبال و ساماندهی از زائرین حرم مطهر حضرت امام(ره) در دستور کار ستاد ارتحال استان قزوین قرار دارد.

وی از تشکیل کمیته استقبال از کاروان پیاده حرم مطهر امام خمینی(ره) در قزوین خبر داد و گفت: استان قزوین میزبان زائرانی از استانهای گیلان، آذربایجان شرقی و غربی، کردستان و… است.

دبیر ستاد ارتحال حضرت امام(ره) در قزوین، با بیان اینکه شخصیت حضرت امام(ره) هرگز فراموش شدنی نیست، بیان نمود: مراسم ارتحال حضرت امام تنها مراسمی است که بصورت ملی برگزار می شود و مقام معظم رهبری با سخنرانی در این مراسم ابعاد جدیدی از شخصیت والای امام(ره) را برای جهانیان تبیین می نماید.

وی، مراسم ارتحال امام را نشان از اقتدار و همبستگی مردم ایران اسلامی عنوان کرد و افزود: سالگرد حضرت امام(ره) اداری نیست و مسئولان هم قلبا و اعتقادا به عنوان یک وظیفه در کنار مردم این مراسم را گرامی می دارند.

حجت الاسلام امینی، کاروان پیاده حرم امام(ره) گیلان را یکی از اثرگذارترین و بزرگترین کار فرهنگی دانست و گفت: یکی از زیباترین اقدامات در راستای گرامیداشت یاد و خاطره بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران حرکت کاروان پیاده گیلان به مرقد مطهر حضرت امام(ره) است.

وی ابراز کرد: در این کاروان از نوجوانان عاشق امام(ره) گرفته تا پیرمردانی که سالهاست با پای پیاده به حرم امام(ره) می روند، حضور دارند.

دبیر ستاد ارتحال حضرت امام(ره) در قزوین، با بیان اینکه قزوین آماده استقبال کاروان پیاده حرم مطهر حضرت امام خمینی(ره) است، متذکر شد: کاروان پیاده از بدو ورود در کوهین تا آبیک مورد استقبال و بدرقه مسئولان شهری و استانی قزوین قرار خواهد گرفت.

وی از تهیه مستند جلوه های کاروان پیاده گیلان توسط سیمای مرکز قزوین خبر داد و گفت: صدا و سیمای قزوین با به تصویر کشاندن جلوه های اثرگذار کاروان پیاده حرم مطهر امام خمینی(ره) آن را برای مخاطبان به نمایش خواهد گذاشت.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه