بازساری ورزشگاه تختی انزلی ۴۰ میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد

مدیرکل ورزش و جوانان گیلان با بیان اینکه شرکت توسعه و تجهیز اماکن ورزشی ۴ میلیارد تومان از هزینه بازسازی ورزشگاه تختی بندرانزلی را پرداخت می‌کند گفت: بازسازی ورزشگاه تختی بندرانزلی نیازمند ۴۰ میلیارد تومان اعتبار است.

بازساری ورزشگاه تختی انزلی ۴۰ میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد

به گزارش ۸دی از رشت، مریم بخشی ظهر امروز در نشست خبری نخستین المپیاد ورزشی استعدادهای برتر ورزش کشور در رشته‌های شطرنج و تکواندو در رشت اظهار داشت: در تعداد زیادی از رشته های ورزشی در المپیاد ورزشی استعدادهای کشور شرکت می‌کنیم.

مدیرکل ورزش و جوانان استان گیلان با بیان اینکه ۷۰۰ ورزشکار از استان‌ای مختلف کشور در المپیاد ورزشی استعدادهای کشور به میزبانی استان گیلان شرکت می‌کنند عنوان داشت: این المپیاد در رده سنی ۱۲ تا ۱۵ سال برگزار می‌شود.

وی با تاکید بر اینکه رسالت اداره ورزش و جوانان استان گیلان استعدادیابی در رده‌های سنی مختلف است تصریح کرد: برنامه‌ریزی وزارت ورزش و جوانان برای حضور موفق در المپیک جوانان ۲۰۲۲ است.

بخشی با بیان اینکه تمام هیئات ورزشی موظف به اعزام یک تیم در المپیاد ورزشی استعدادهای کشوری شدند خاطر نشان کرد: این المپیاد به صورت همزمان در تمام استان‌های کشور برگزار می‌شود.

مدیرکل ورزش و جوانان استان گیلان با اشاره به اینکه تمام سعی ما این است که شور و اشتیاق را در بین نوجوانان به وجود بیاوریم عنوان داشت: صوت قطار قزوین به رشت همزمان با برگزاری المپیاد ورزشی استعداد کشور به صدا در می‌آید.

وی با بیان اینکه نامگذاری المیپاد ورزشی استعدادهای کشور با نماد “فک کاسپین” برگزار می‌شود اعلام کرد: این نامگذاری یک فعالیت زیست‌محیطی برای کمک به جلوگیری از انقراض این جاندار است.

بخشی با اشاره به اینکه تفاهم‌نامه‌ای بین وزارت آموزش و پرورش و وزارت ورزش و جوانان برای برگزاری المپیاد ورزشی استعدادهای کشور امضا شد تصریح کرد: باید از ظرفیت‌های این دو وزارتخانه به صورت همزمان استفاده کرد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان گیلان با اشاره به اینکه منع قانونی در مورد حضور خویشاوندان رئیس هیئت‌ها در سمت‌های مختلف هیئت وجود ندارد افزود: قانون عدم به‌کارگیری بازنشستگان در کل کشور کشور در حال اجرا است.

بخشی با بیان اینکه بازنشستگان به کار گرفته شده در هیئت‌های ورزشی استان گیلان برای کنار رفتن اعلام آمادگی کرده‌اند تصریح کرد: حکم رئیس هیئت توسط رئیس فدراسیون ابلاغ می‌شود.

وی با اشاره به اینکه روسای فدراسیون باید رئیس هیئت مشمول قانون عدم به‌کارگیری بازنشستگان را برکنار کنند اظهار داشت: رئیس هیئت‌های مشمول قانون عدم به‌کارگیری بازنشستگان باید کنار بروند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان گیلان با تاکید بر اینکه اعتبارات عمرانی برای امکان ورزشی از چند روش تامین می‌شود ابراز داشت: بازسازی ورزشگاه تختی بندرانزلی توسط شرکت توسعه و تجهیز اماکن ورزشی انجام می‌شود.

بخشی با اشاره به اینکه مناقصه میلگرد ورزشگاه تختی بندرانزلی در دو مرحله برگزار شد خاطرنشان کرد: هیچ شرکتی در مناقصه میلگرد ورزشگاه تختی بندرانزلی شرکت نکرد و وضعیت این ورزشگاه باید به صورت کشوری بررسی شود.

وی با بیان اینکه شرکت توسعه و تجهیز اماکن ورزشی ۴ میلیارد تومان از هزینه بازسازی ورزشگاه تختی بندرانزلی را پرداخت می‌کند عنوان داشت: برای بازسازی ورزشگاه تختی بندرانزلی نیازمند ۴۰ میلیارد تومان اعتبار هستیم.

مدیرکل ورزش و جوانان استان گیلان با اشاره به اینکه ورزشگاه سردار جنگل رشت ۳ میلیارد بدهی دارد تصریح کرد: در استان‌های دیگر، ورزشگاه‌ها توسط بخش خصوصی اداره می‌شود.

بخشی با تاکید بر اینکه برای بازسازی استخر یادگار امام شهر رشت ۲ میلیارد تومان اعتبار از وزارت ورزش و جوانان درخواست کردیم گفت: استخر یادگار امام شهر رشت نیازمند ۷ میلیارد تومان اعتبار است.

وی با تاکید بر اینکه در حال رایزنی برای برگزاری مسابقات وزنه برداری نامجو در استان گیلان هستیم افزود: این مسابقات با همکاری منطقه آزاد انزلی برگزار می‌شود اما مشکلات ارزی بر روی برگزاری جام نامجو تاثیرگذار است.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه