اینستاگرام لایک و فالوئرهای جعلی را پاک می‌کند

اینستاگرام لایک، فالوئر و کامنت های جعلی در حساب های کاربران خود را حذف می کند. این شبکه اجتماعی از ابزارهای یادگیری ماشینی حساب های کاربری با لایک و فالوئر جعلی را حذف می کند.

اینستاگرام لایک و فالوئرهای جعلی را پاک می‌کند

به گزارش هشت دی، به نقل از ان بی سی نیوز، اینستاگرام اعلام کرده فرایند حذف لایک ها، فالوئرها و کامنت های جعلی را آغاز کرده است.

حساب های کاربری با استفاده از اپلیکیشن های مختلف لایک، فالوور وکامنت های جعلی را به کار می  گیرند تا محبوبیت خود را به طور غیر واقعی زیاد نشان دهند.

اینستاگرام پیام هشداری برای افرادی می فرستد که از این اپلیکیشن ها استفاده می کنند تا مشخص شود فعالیت های جعلی آنها در اینستاگرام حذف شده است. این درحالی است که شبکه اشتراک گذاری عکس از کاربران خود می خواهد پسوردهای خود را که با این اپلیکیشن ها اشتراک گذاشته اند، تغییر دهند. به این ترتیب امنیت اطلاعات حساب های کاربری حفظ خواهد شد.

درهمین راستا اینستاگرام در یک پست وبلاگی اعلام کرد: ما ابزارهای ماشین یادگیری ساخته ایم که به ما کمک می کند حساب های کاربری را شناسایی کنیم که از این خدمات استفاده می کنند. فعالیت های غیر واقعی آنان حذف خواهد شد. این نوع رفتار قابل قبول نیست و اپلیکیشن های طرف سومی که لایک ها، فالوئر و کامنت های جعلی تولید می کنند، قوانین این پلتفرم را  زیر پا می گذارند.

منبع: مهر

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه