اعضای شورای شهر رشت به وعده هایشان عمل کنند

شیرزاد گفت: در جلسه اخیر صحن شورا که به صورت عادی برگزار شد، پیشنهاد گشایش پایگاه الکترونیکی در ساختمان درآمدهای عمومی شهرداری رشت با هدف اخذ عوارض از مالکان تاکسی های ویژه رشت مطرح شد.

اعضای شورای شهر رشت به وعده هایشان عمل کنند

به گزارش ۸دی نیوز، فاطمه شیرزاد در گفتگو با خبرنگار مهر با بیان اینکه فاز نخست اتوماسیون اداری شورای اسلامی شهر رشت در چهل و ششمین صحن علنی افتتاح شد، افزود: برای نخستین بار در صحن علنی شورا بعد از گذشت ۹ ماه  جلسه اخیر از طریق اتوماسیون اداری برگزارشد که افزایش سرعت و دقت و کاهش هزینه ها از مزایای اجرای این طرح است.

وی اظهار داشت: با توجه به اینکه شورای اسلامی شهر رشت طی چند ماه گذشته از شهرداری رشت درخواست کرده بود تا این مجموعه نیز به اتواسیون اداری مجهز شود اما شورا در اجرای این طرح از شهرداری پیشی گرفت که جای تشکر دارد.

شیرزاد ادامه داد: در جلسه اخیر صحن شورا که به صورت عادی برگزار شد، پیشنهاد گشایش پایگاه الکترونیکی در ساختمان درآمدهای عمومی شهرداری رشت با هدف اخذ عوارض از مالکان تاکسی های ویژه رشت مطرح شد.

وی با اشاره به دیگر لوایح و طرح های مطروحه در چهل و ششمین صحن شورای شهر رشت افزود: پرداخت غرامت به وراث ابراهیم راسخی، اصلاحیه خدمات پسماند پیشنهادی سال ۹۳ شهرداری و واگذاری و تفویض حق امضای لوایح ارسالی به دیوان عدالت اداری به مدیران مناطق که با مخالفت اکثریت اعضا روبرو شد دستورهای جلسه این نشست را تشکیل می دهد.

سخنگوی شورای اسلامی شهر رشت با بیان اینکه رفیعی، روزان و شوقی نطق پیش از دستور داشتند، ادامه داد: نایب رئیس شورا با استفاده از قسمتی از زمان رئیس شورا نسبت به تخلفات صورت گرفته در میادین میوه و تره بار گله مند و خواستار صیانت شهرداری از حقوق شهروندان شد.

وی واگذاری و بهره برداری تبلیغاتی از سایبان ایستگاه های اتوبوس را از دیگر طرح های مورد بررسی در صحن شورا اعلام کرد و یادآور شد: در پایان این جلسه سردار محمدحسین امیرگل به عنوان مشاور رئیس شورای شهر رشت به طور رسمی حکم خود را با امضای رضا جمشیدی چناری دریافت کرد.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه