تجمع ضد صهیونیستی دانشجویان دانشکده فنی صومعه سرا+ عکس

تجمع ضد صهیونیستی استادان، کارکنان و دانشجویان دانشکده فنی و حرفه ای میرزاکوچک صومعه سرا قبل ازظهر امروز در محوطه دانشکده برگزار گردید. در این تجمع حاضرین ضمن محکوم نمودن جنایات رژیم صهیونیستی اقدام به قرائت بیانیه ای نمودند که متن آن در پی می آید.

تجمع ضد صهیونیستی دانشجویان دانشکده فنی صومعه سرا+ عکس

به گزارش ۸دی نیوز به نقل از واران نیوز تجمع ضد صهیونیستی استادان، کارکنان و دانشجویان دانشکده فنی و حرفه ای میرزاکوچک صومعه سرا قبل ازظهر امروز در محوطه دانشکده برگزار گردید. در این تجمع حاضرین ضمن محکوم نمودن جنایات رژیم صهیونیستی اقدام به قرائت بیانیه ای نمودند که متن آن در پی می آید.

بیانیه بسیج دانشجویی دانشجویان دانشکده فنی و حرفه ای میرزاکوچک صومعه سرا به مناسبت روز نکبت (روز اشغال فلسطین توسط رژیم صهیونیستی)

حرکات جنایتکارانه و وحشیانه رژیم منحوس صهیونیستی که از روی استیصال و درماندگی این رژیم در آخرین لحظات حیات این رژیم صورت گرفت ،بار دیگر چهره خبیث و شوم این رژیم را بر همگان آشکار ساخت ودوباره فلسفه پیدایش این رژیم را که همانا ایجاد نا امنی و خشونت در منطقه است را بر همگان متذکر ساخت. دیگر برای وجدان های بیدار بشری در دنیا جای تردید نمانده است که رژیم صهیونیستی صورتی دیگر از نظام های نژاد پرستی است که از اصول اولیه آن نه تنها مخالفت ومبارزه با مسلمانان ،که مبارزه با اصول اولیه انسانی وحقوق بشری است .

حقوقی که خود مدعی حمایت از آن هستند . رژیم صهیونیستی دیگر بایدچه جنایاتی انجام دهد تا مدعیان حقوق بشری وسازمانهای بین المللی آزرده شوند وحداقل قطعنامه ای در محکومیت آن صادر کنند.آیاسالها محاصره ی مردمی مظلوم وکشتار زنان و کودکان بی گناه ومعصوم و در نهایت حمله به کشتی های حاوی کمکهای انسان دوستانه وکشتار نمایندگان آزادی کافی نیست.

اقدامات ضدانسانی رژیم صهیونیستی در قبال مردم فلسطین وجلوگیری ازرسیدن کمکهای انسان دوستانه به مردم فلسطین نشانه ضعف این رژیم است چرا که حکومتها تنها زمانی  برای بقای خود دست به اعمال خشونت بار می زنند که دیگراز راههای سیاسی قطع امید کرده باشند. هم اکنون اقدامات وحشیانه رژیم صهیونیستی میدان آزمونی است  بزرگ برای  کشورهای غربی علی الخصوص ۳کشور آمریکا،انگلیس وفرانسه  که مدعی دفاع از حقوق بشراند. این کشورها باید برای اثبات ادعاهای خود حداقل دست از حمایت این رژیم بردارند  چرا که جهان به سوی نابودی ظلم واستکبار در حرکت است ودر این میان کشورهایی که از استکبار حمایت می کنند در میان اذهان عمومی جایی نخواهند داشت .

ما دانشجویان دانشکده فنی و حرفه ای میرزاکوچک صومعه سرا ضمن ابراز همدردی با تمام مردم فلسطین ، همگام وهمصدا با مردم  ایران وتمامی آزادیخواهان جهان ضمن اعلام   همبستگی خود با ملت مظلوم فلسطین ، انزجار خود را نسبت به جنایات رژیم صهیونیستی اعلام نموده وخواستار برخوردقاطع جوامع بین المللی  وعلی الخصوص کشورهای اسلامی با این رژیم منحوس می باشیم .

DSC01183

DSC01184

DSC01185

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه