رئیس اتحادیه میوه و تره بار رشت در گفت و گو با 8دی:

قیمت انواع میوه در بازار رشت/ از افزایش قیمت گوجه تا تأثیر نوسانات ارز بر قیمت موز

رئیس اتحادیه میوه و تره بار در رشت با اشاره به افزایش قیمت گوجه و برخی از میوه ها، گفت: تا زمانی که صادرات باشد قیمت ها بالا می رود اما زمانی که مرز هارا ببندند و ماشین ها به استان ها برگردند قیمت کاهش می یابد.

قیمت انواع میوه در بازار رشت/ از افزایش قیمت گوجه تا تأثیر نوسانات ارز بر قیمت موز

ابراهیم حسنی بوساری، رئیس اتحادیه میوه و تره بار در رشت در گفت وگو با خبرنگار هشت دی در تشریح وضعیت بازار میوه در رشت با اشاره به افزایش قیمت گوجه و برخی از میوه ها، اظهار کرد: تا زمانی که صادرات باشد قیمت ها بالا می رود اما زمانی که مرز هارا ببندند و ماشین ها به استان ها برگردند قیمت کاهش می یابد.

رئیس اتحادیه میوه و تره بار در رشت، افزود: موز جز واردات است درحالی که وارد بازی با دلار شده و به دست مافیا افتاده و نمیتوان کاری کرد.

وی از موجود بودن میوه تا آخر سال خبر داد و در رابطه با افزایش قیمت سیب افزود: سیب به دلیل تگرگ و سرما سال گذشته کمی قیمت بالایی دارد که از نظر میوه، سیب درختی کم شده و اکثر سیب ها کمی تگرگ زده و یا سرما زده هستند.

رئیس اتحادیه میوه و تره بار رشت با بیان اینکه قیمت پرتقال از کیلویی ۱۵۰۰ تا ۲۵۰۰ تومان، نارنگی از ۱۵۰۰ تا ۵۰۰۰ تومان و خرمالو از ۲۰۰۰ تا ۶۰۰۰ تومان در بازار موجود است گفت: انگور شاهرود از ۳۰۰۰ تا ۵۵۰۰ تومان، سیب مرغوب از ۵۰۰۰ تا ۹۰۰۰ و سیب های کمی ضعیف تر نیز ۱۵۰۰ تا ۳۰۰۰ تومان در بازار وجود دارد.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه