فیلم شیار ۱۴۳ در دانشگاه آزاد لاهیجان اکران شد+ تصاویر

با استقبال پرشور دانشجویان فیلم “شیار۱۴۳″ در دانشگاه آزاد اسلامی واحد لاهیجان اکران شد.

فیلم شیار ۱۴۳ در دانشگاه آزاد لاهیجان اکران شد+ تصاویر

به گزارش ۸دی نیوز به نقل از لاهیجان، این فیلم که در سالن حزین دانشگاه آزاد اسلامی واحد لاهیجان اکران شد با استقبال پرشوردانشجویان این دانشگاه روبه روشد.

فیلم «شیار ۱۴۳» به همت بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد لاهیجان اکران شد. این فیلم به کارگردانی نرگس آبیار، محصولی از موسسه فرهنگی هنر ماندگار است که در سی و یکمین جشنواره فیلم فجر موفق به دریافت سیمرغ بلورین فیلم منتخب بر اساس آرای مردمی شد.

استقبال دانشجویان از این فیلم سینمایی دفاع مقدس به نحوی بود که اکثرصندلی های این سالن نیم ساعت قبل از شروع فیلم پرشده بود.

قبل از شروع این فیلم که داستان آن از زندگی مادرشهیدی گمنام الگو گرفته شده ، از مادران شهیدان ایرج ترابی ، فرهاد صفاکار و مجید بابایی توسط فرماندهی سپاه پاسداران لاهیجان تقدیرشد.

مادرشهید ایرج ترابی که از دوچشم نابینا است قبل از شروع این فیلم دقایقی برای حاضران از وضعیت مادران شهداء گفت که چندین بار حاضران برای این مادرشهید از جا برخواستند و وی را تشویق کردند.

این فیلم که توجه منتقدان و اهالی سینما را به خود جلب کرد، داستان مادر شهیدی است که در انتظار فرزند خود خبر خوشی را دریافت می کند و آزمون سختی را در پیش دارد.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه