هشدار جدید پوتین به آمریکا

رئیس جمهور روسیه ضمن ابراز تمایل به رایزنی با آمریکا بابت توافقنامه استفاده ازموشک‌های میانبرد اتمی، از تقابل محتمل مسکو با واشنگتن در این ماجرا خبر داد.

هشدار جدید پوتین به آمریکا

به گزارش هشت دی،رئیس جمهور روسیه دوشنبه شب از مقابله به مثل با آمریکا در صورت خروج این کشور از توافقنامه استفاده از موشک‌های میانبرد اتمی خبر داد.

 به نوشته خبرگزاری رویترز «ولادیمیر پوتین»  رئیس جمهور روسیه در دیدار با مقام‌های ارشد وزارت دفاع این کشور پیرامون تقابل محتمل با آمریکا به رایزنی پرداخت و افزود که کرملین آماده گفت‌وگو با آمریکا پیرامون توافقنامه استفاده از موشک‌های میانبرد اتمی است.

«دونالد ترامپ»، رئیس جمهور آمریکا چندی قبل روسیه را به نقض توافقنامه استفاده از موشک‌های میانبرد اتمی متهم و تهدید کرد کشورش را از این توافق خارج می‌کند.

این در حالی است که یک مقام کرملین نیز شب گذشته از عدم بهبود در روابط روسیه با آمریکا با وجود تماس‌های اخیر مقام‌های ارشد دو طرف خبر داد.

به نوشته خبرگزاری «تاس» «دیمیتری پسکوف»  رئیس دفتر رئیس جمهور روسیه یکشنبه شب گفت که ولادیمیر پوتین رئیس در جریان دیدار خود با «مایک پنس» معاون رئیس جمهور آمریکا در سنگاپور نسبت به عدم گشایش در روابط مسکو-واشنگتن  ابراز نگرانی کرده است.

 پسکوف دراین باره گفت: «در روابط با آمریکا هیچ پیشرفتی وجود ندارد و هیچکس نمی‌تواند چنین توقعی داشته باشد. در این مورد ما احتمالا باید منتظر تماس بعدی بین دو رئیس جمهور باشیم.»

منبع: فارس

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه