فرمانده سپاه ناحیه مرکزی رشت:

اجرای طرح “همگام با کشاورز” در ۴۵ روستای رشت/ رویکرد برنامه های بسیج خدمت رسانی و محرومیت زدایی است

فرمانده سپاه ناحیه مرکزی رشت شعار هفته بسیج را ایستادگی، پیشرفت وحدت و خدمت رسانی معرفی کرد و گفت: رویکرد برنامه های بسیج بر خدمت رسانی و محرومیت زدایی متمرکز شده است.

اجرای طرح “همگام با کشاورز” در ۴۵ روستای رشت/ رویکرد برنامه های بسیج خدمت رسانی و محرومیت زدایی است

به گزارش خبرنگار هشت دی، حسین مصطفی پور فرمانده سپاه ناحیه مرکزی رشت در نشست خبری هفته بسیج با بیان اینکه بسیج با تدبیر حکیمانه امام(ره) در ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی نهاده شد اظهار کرد: امام(ره) با این تدبیر رویکرد اصلی انقلاب مردمی را به صورت سازمان یافته تشکیل داد.

وی مردمی بودن انقلاب را راز ماندگاری آن دانست و عنوان کرد: مردمی بودن و پای کار بودن مردم شعار و رویکرد انقلاب اسلامی است.

فرمانده سپاه ناحیه مرکزی رشت بسیج را مجموعه سازمان یافته مردمی خواند و گفت: امام (ره) با سیاست حکیمانه خود نهال بسیج را کاشتند.

سرهنگ مصطفی پور با بیان اینکه نهال بسیج اکنون به درخت تنومندی تبدیل شده و ثمرات و برکات فروانی را بروز میدهد افزود: هر روز شاهد ثمره جدیدی را از شجره طیبه بسیج هستیم.

فرمانده سپاه ناحیه مرکزی رشت با اشاره به اینکه حضور مردم نظام جمهوری اسلامی را از تنگناهای دشمن عبور داد اذعان کرد: تهاجمات امنیت، فرهنگی و اقتصادی در سالیان گذشته به کمک مردم حل شد.

وی با بیان اینکه به دلیل حضور بسیج هیچ نقطه ای از کشور ما برای دشمن امن نیست گفت: امروز به یک بازدارنگی پایدار و مطلوبی رسیده ایم که هیچ دشمنی نمیتواند کاری کند.

مصطفی پور بسیج را به تعبیر رهبر انقلاب کلید طلایی حل مشکلات دانست و تاکید کرد: از بسیج در هر گره ای استفاده شود نه تنها مشکل حل میشود بلکه آن تهدید نیز به فرصت تبدیل می شود.

فرمانده سپاه ناحیه مرکزی رشت با اشاره به همه جانبه بودن بسیج و وظیفه حفاظت از انقلاب و دستاوردهای آن توسط بسیج عنوان کرد: بسیج خود را با ظرفیت های مختلف وقف می دهد و مشکلات را حل می کند.

وی با بیان اینکه جوانان دهه هفتادی در مبحث مدافع حرم حماسه به پا کردند اذعان کرد: اکنون شامل بروز و شکل گیری بسیج جهان اسلام هستیم و این خواسته امام(ره) بود.

مصطفی پور گفت: اکنون شاهد شکل گیری بسیج در لبنان یا عراق هستیم که این را از شجره طیبه بسیج جهان اسلام شاهد بودیم.

وی با بیان اینکه دشمن تمام ظرفیت های خود را به کار گرفته که یک تهاجم ترکیبی علیه ما بنا کند افزود: دشمن جنگ اقتصادی خود را با جنگ رسانه ای و علمیات روانی در نظر گرفته است.

فرمانده سپاه ناحیه مرکزی رشت بیان کرد: اکنون جای کار حزبی یا سیاسی نیست و همه کسانی که میتوانند با تمام ظرفیت خود باید در این بحران منسجم شویم و هرکس مشکلی از مشکلات مردم را حل کند.

وی با بیان اینکه اکنون وقت نشستن و تفرقه نیست تاکید کرد: همه باید پای کار باشند تا در پیچ خطرناک از آخرین تیر ترکش دشمن عبور کنیم.

مصطفی پور شعار هفته بسیج را ایستادگی، پیشرفت وحدت و خدمت رسانی معرفی کرد و افزود: رویکرد برنامه های بسیج بر خدمت رسانی و محرومیت زدایی متمرکز شده است.

فرمانده سپاه ناحیه مرکزی رشت در رابطه با طرح های اعتلای بسیج در مبحث کشاورزی به دلیل اهمیت امنیت غذایی اذعان کرد: طرح “همگام با کشاورز” در ۴۵ روستا تشکیل شده است.

وی از مرمت و بازسازی ۴مدرسه، تعدادی مساجد، ساخت هزار واحد مسکن محرومین و طرح مسجد محوری خبر داد و بیان‌کرد: باید کاری کنیم تا جوانان به مساجد راه یابند تا در این سنگر از ترکش ها در امان باشند.

مصطفی پور ضمن اشاره به طرح جوادالائمه در رابطه با تدبیر رهبر انقلاب درباره حاشیه شهرها و آسیب های اجتماعی حاشیه نشینی خبر داد: تاکنون در شهر رشت ۱۴ منطقه شناسایی شده که محله معلولین رشت به عنوان یکی از محله های بسترساز آسیب اجتماعی است که درحال حاضر برخی از مشکلات این منطقه بررسی شده است.

فرمانده سپاه ناحیه مرکزی رشت با اشاره به ایجاد امنیت در محلات توسط بسیج و کاهش ۲۵درصدی سرقت در این برهه زمانی افزود: این حضور می تواند در آینده با هدف گذاری های بیشتر صورت گیرد.

وی از نشست های بصیرتی، محفل انس با قرآن، غبارروبی مزار شهدا و تجلیل از ۷۰ حافظ کل قرآن در تاریخ ۴آذر در سالن شهدای ناجا در هفته بسیج خبر داد و گفت: برپایی ایستگاه صلواتی، دیدار از خانواده های شهدا نیز در هفته بسیج برپا می شود.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه