فرمانده سپاه صومعه سرا:

بسیج موتور محرک نظام در طول حیات ۴۰ ساله انقلاب است

فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی شهرستان صومعه سرا از بسیج به عنوان موتور محرک و پیش برنده نظام اسلامی در طول دوران ۴۰ ساله حیات انقلاب نام برد.

بسیج موتور محرک نظام در طول حیات ۴۰ ساله انقلاب است

به گزارش ۸دی، سرهنگ پاسدار کیا عاشوری در جلسه هماهنگی ستاد هفته بسیج شهرستان صومعه سرا که در فرمانداری این شهرستان برگزار شد افزود: بسیج در طول این دوران ، آب بر آتش دشمنان ریخت و در پیش برندگی و پیش روندگی نظام نقش بسیار مهمی ایفا کرد.

وی بسیج را میراث گران سنگ و یادگار ارزشمند حضرت امام عنوان کرد و افزود: امام برای مانایی و جاودانگی این انقلاب شاهکارهای بزرگی را انجام داد که بسیج از جمله مهمترین آنها بود.

فرمانده سپاه صومعه سرا تصریح کرد: حضرت امام معتقد بود برای پاسداری ، مانایی و جاودانگی انقلابی که توسط مردم شروع شده و آنها ایجاد کردند ظرفیت خودشان برای پاسداری از انقلاب کافی است.

وی اضافه کرد: نظر امام راحل بر این بود که مردم را باید برای پاسداری از انقلاب سازماندهی کرد، لذا در سال ۵۸ بسیج مستضعفین را تشکیل داد و اعتقاد داشت کشوری که ۲۰ میلیون جوان دارد ۲۰ میلیون تفنگدار داشته باشد.

فرمانده سپاه صومعه سرا با بیان اینکه به فرموده امام، کشوری با ۲۰ میلیون تفنگدارنمی تواند مورد هجمه دشمنان قرار گیرد خاطر نشان کرد: امام راحل سطح هرم قاعده قدرت را از نیروهای مسلح که در آن زمان هیچ ثباتی نداشت در سطح ملی گسترش داد و به دست مردم سپرد.

وی افزود: در طول ۴۰ سال از عمر انقلاب و به خصوص از شروع جنگ تحمیلی که بسیج تفسیرگر آیات جهادی بوده تا امروز این مولود ارزشمند امام حلال بسیاری از مشکلات کشور بوده است.

فرمانده سپاه صومعه سرا با اشاره به اینکه بسیج در طول دوران ۸ ساله دفاع مقدس موجب برهم زدن سطح توازن قوا از دشمن به نفع جبهه انقلاب و رزمندگان ما شد اضافه کرد: امروز این یادگار و میراث حضرت امام (ره) در سوریه و جبهه مقاومت رمز موفقیت جنگ شده است.

وی بسیج را یک تفکر، باور و عقیده بر شمرد و گفت: آنچه که موجب مانایی انقلاب می شود تفکر بسیجی در سطح جامعه است که دشمن نیز به آن پی برده و به دنبال گرفتن این تفکر از ما است.

فرمانده سپاه صومعه سرا بسیج را تجلی همه زیبایی ها در دوران ۸ ساله دفاع مقدس ذکر کرد و با تعبیر بسیجیان به صخره افزود: بسیجیان مانند صخره هایی هستند که چشم این سرزمین به آنها دوخته شده و تا جان دارند در برابر تهدیدات دشمن می ایستند.

سرهنگ عاشوری انقلابی فکر کردن، انقلابی حرف زدن و انقلابی عمل کردن را از ویژگی های بسیجی عنوان و تصریح کرد: آنچه که باعث یاس و نابودی دشمنان می شود این است که بتوانیم تفکر بسیجی و قدرت نرم بسیج را حفظ کرد و آن را گسترش دهیم.
وی با اشاره به اینکه امروز بسیج به عنوان یادگار و میراث امام راحل در حال نقش آفرینی در خارج از مرزهای کشور است اضافه کرد: هرکشور و ملتی باید قدر داشته های خود را بداند زیرا این داشته ها می توانند برای ملت ها یک ظرفیت بوده و بسیج یک چنین ظرفیتی برای حل مشکلات جامعه است که نباید از آن به عنوان یک نعمت الهی غافل بود.

وی اجرای برنامه های مختلف فرهنگی در طول هفته بسیج را کمک به بالندگی انقلاب ذکر کرد و افزود: این هفته فرصتی است تا بیعتی مجدد با این مولود ارزشمند حضرت امام بسته و این تفکر را بیش از پیش احیاء و تکرار کنیم.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه