فرمانده سپاه صومعه سرا:

همزمان با هفته بسیج ۱۰۰برنامه فرهنگی، ورزشی و بصیرتی در صومعه سرا برگزار می شود

فرمانده سپاه صومعه سرا از برگزاری یکصد برنامه فرهنگی، هنری، ورزشی و بصیرتی در هفته بسیج خبر داد.

همزمان با هفته بسیج ۱۰۰برنامه فرهنگی، ورزشی و بصیرتی در صومعه سرا برگزار می شود

به گزارش ۸دی، سرهنگ پاسدار کیا عاشوری فرمانده سپاه صومعه سرا در نشست خبری هفته بسیج، اظهار کرد: این برنامه ها شامل نشست های فرهنگی ـ بصیرتی در سطح مدارس و پایگاه های بسیج، یادواره شهدای آبروی محله و برخی روستاهای صومعه سرا، برگزاری صبحگاه دانش آموزی، یادواره شهدای فرهنگیان، ارائه مشاوره حقوقی رایگان برای بسیجیان و عموم مردم با حضور وکلاء و کارشناسان حقوق ، ویزیت رایگان توسط کانون بسیج جامعه پزشکی و برپایی جشن های هفته وحدت در مساجد و پایگاههای بسیج شهرستان می باشد.

وی با توجه به اهمیت مساجد در پرورش روح و ذهن نوجوانان و جوانان بسیجی اظهار داشت: برای اولین بار به منظور ارائه الگوهای برتر در سطح مساجد ، جشنواره الگوهای برتر مساجد محوری شهرستان صومعه سرا در مسجد جعفری این شهرستان برگزار می شود.

 

فرمانده سپاه صومعه سرا با بیان اینکه هفته بسیج امسال با هفته وحدت تقارن یافته اضافه کرد: به مناسبت این تقارن مبارک، علاوه بر جشن های میلاد پیامبر اکرم(ص) و امام جعفر صادق(ع) رییس مذهب جعفری در سطح مساجد و بقاع متبرکه، مراسم ویژه ای نیز روز یکشنبه ۴ آذر با حضور و سخنرانی آیت الله فلاحتی نماینده محترم ولی فقیه در استان گیلان در بخش میرزا کوچک برگزار خواهد شد.

وی اردوی جهادی خواهران بسیجی در منطقه تنیان، اردوی جهادی مدیران و روسای دستگاههای اجرایی شهرستان صومعه سرا و بازدید از شرکت ابریشم را از دیگر برنامه های اجرایی هفته بسیج با هدف اعتلای بسیج و مظهر خدمت به مردم برشمرد.

سرهنگ عاشوری شعار محوری هفته بسیج را بسیج؛ مظهر ایستادگی، پیشرفت، وحدت و خدمت عنوان کرد و افزود: هفته بسیج از ۲۹ آبان ماه آغاز و تا ۵ آذر سالروز تشکیل بسیج مستضعفین ادامه دارد.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه