فرمانده سپاه قدس گیلان:

حسن خلق ویژگی بارز شهید “بابک نوری”/ توجه به اصل ولایتمداری وجه مشترک تمامی شهدا است

فرمانده سپاه قدس گیلان، گفت: شهید نوری از وجه ارزشمند حسن خلق برخوردار بود و این روحیه شهید همچون نگینی در بین رزمندگان و همکلاسی‌هایش می‌درخشید.

حسن خلق ویژگی بارز شهید “بابک نوری”/ توجه به اصل ولایتمداری وجه مشترک تمامی شهدا است

به گزارش ۸دی، سردار محمد عبدالله پور در اولین سالگرد شهادت شهید مدافع حرم “بابک نوری هریس” که با حضور خیل کثیری از رهروان شهدا و مردم ولایی شهر رشت در گلزار شهدا برگزار شد با اشاره به جلوه خاص فرهنگ شهادت پس از پیروزی انقلاب اسلامی ایران، اظهار کرد: انقلاب اسلامی جریانی عظیم برای ترویج فرهنگ شهادت و ایثار در تاریخ ایران اسلامی است.

وی با بیان اینکه شهدا جلوه‌ای از بزرگی خدا هستند افزود: امروزه مزار شهدا ملجأ و پناهگاهی برای همه مردم ازجمله شیعیان است.

فرمانده سپاه قدس گیلان ریشه ظلم و جور را آمریکا، رژیم صهیونیستی و رژیم مرتجع عربی برشمرد و گفت: به برکت خون شهدای اسلام ازجمله شهدای مدافع حرم ریشه ظلم و تزویر در دنیا برچیده خواهد شد.

عبدالله پور با اشاره به روحیه شهادت‌طلبی مدافعان حرم بیان کرد: ترسیم هر آینده‌ای جز شهادت برای شهدای مدافع حرم غیرممکن است.

وی با اشاره به علاقه و طبع بلند شهید نوری به فرهنگ شهادت و رزمندگان اسلام تصریح کرد: بابک علاقه خاصی به خانواده داشت و این علاقه به پدرش به‌پاس حضور در جبهه‌های حق علیه باطل در هشت سال دفاع مقدس بیشتر بود.

فرمانده سپاه قدس گیلان با بیان اینکه توجه به اصل ولایتمداری وجه مشترک تمامی شهدا است خاطرنشان کرد: شهید بابک در ولایتمداری و ولایتمداری هیچ‌چیز کم نگذاشت و به الگویی برای تمام هم‌سنی‌های خود تبدیل شد.

عبدالله پور حسن خلق را یکی از ویژگی‌های بارز شهید نوری برشمرد و گفت: در شرایطی که همه به دنبال ستیز در مقابل یکدیگر بودند شهید نوری از وجه ارزشمند حسن خلق برخوردار بود و این روحیه شهید همچون نگینی در بین رزمندگان و همکلاسی‌هایش می‌درخشید.

وی با تأکید بر استمرار فرهنگ شهدا در جامعه ایرانی باوجود نسل غیور، مؤمن و انقلابی افزود: نسل شهدا و فرهنگ شهدا با حضور جوانانی همچون شهید نوری فراموش‌نشدنی است.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه