ظریف:

هیچ دستگاهی را متهم به پولشویی نکردم

وزیر امور خارجه گفت: طبق کلیپ موجود سخنانم، اگر بنده جایی را متهم به پولشویی کرده‌ام آنگاه افراد بیایند و از بنده سؤال کنند.

هیچ دستگاهی را متهم به پولشویی نکردم

به گزارش هشت دی، محمدجواد ظریف وزیر امور خارجه امروز یکشنبه پس از حضور در جلسه کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس در واکنش به مباحث مطرح شده درباره اظهارات اخیرش در خصوص پولشویی اظهار داشت: صحبت‌هایی که بنده داشتم عین نوار آن موجود است.

وی افزود: من تقاضا می‌کنم افرادی که اعلام‌نظر کرده‌اند راجع‌به آن چیزی که بنده گفتم اعلام‌نظر کنند نه آن چیزی که خودشان خواسته‌‌اند.

وزیر امور خارجه گفت:‌در واقع برخی دوستان ما ببر کاغذی می‌سازند و این ببر را خیلی خوب شکار می‌کنند لذا به جای اینکه ببر کاغذی بسازند مؤلف زنده است، نوار و کلیپ آن وجود دارد بنابراین گوش کنند و اگر بنده جایی را متهم کرده‌ام آنگاه بیایند و از بنده سؤال کنند.

منبع: فارس

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
ناشناس
مثلا زرنگی کردید و اسم هیچ دستگاهی را مطرح نکردید.عملکرد شما،برجام خسارت باری که به استحاله طلبان به ایران تحمیل کردید و حرف زدن پرابهام در زمانی که CFTدر حال رسیدگی است هر فرد کم اطلاعی را به این تحلیل می رساند که شما با هدف گذر CFTاز مراحل نهایی قرار و برای فشار بر افراد تصمیم گیر چنین سخنی را مطرح کرده اید. اگر واقعا خواهان مبارزه با پولشویی هستید قانون مربوطه سالها قبل در مجلس تصویب و ابلاغ شده است و نیازی به دادن اطلاعات به دشمنان ایران نداریم.
در حاشیه