رئیس سازمان بسیج:

خدمت رسانی بسیج تا پایان سال ادامه خواهد داشت/ برای اولین بار جشنواره فعالان مجازی بسیج برگزار می شود

بیش از ۱۱۵۰ پروژه محرومیت زدایی در هفته جاری که از روز ۲۹ آبان ماه در هفته بسیج اغاز می شود، افتتاح و ۳ هزار واحد خرد اقتصاد مقاومتی به صورت خانگی آغاز به کار می کنند.

خدمت رسانی بسیج تا پایان سال ادامه خواهد داشت/ برای اولین بار جشنواره فعالان مجازی بسیج برگزار می شود

به گزارش ۸دی به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سردار غیب پرور رئیس سازمان بسیج مستضعفین در نشست خبری هفته بسیج اظهار داشت: این جلسه به مناسبت فرا رسیدن هفته بسیج سال ۹۷ است که فرصت خوبی برای ارائه بخشی از اقدامات بسیج در طول ماه های گذشته و آنچه که قرار است اتفاق بیفتد است.

وی در ادامه با اشاره به سالروز آغاز ولایت و امامت حضرت صاحب الزمان(عج) عنوان کرد: پیشاپیش هفته وحدت که یکی از برکات جمهوری اسلامی است را تبریک می گوییم.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین در ادامه این نشست گفت: دور خدمت رسانی بسیج تا پایان سال ادامه خواهد داشت که البته همایش بزرگ در استادیوم آزادی برگزار شد و حضور چشمگیر بسیجیان رقم خورد.

وی همچنین افزود: بیش از ۱۱۵۰ پروژه محرومیت زدایی در هفته جاری که از ۲۹ ام هفته بسیج اغاز می شود افتتاح می شود و ۳ هزار واحد خرد اقتصاد مقاومتی به صورت خانگی افتتاح می شود.

سردار غیب پرور با بیان این مطلب که در هفته بسیج ۶ هزار گروه جهادی به مناطق مختلف اعزام می شوند، عنوان کرد: برای اولین بار بسیج به انرژی خورشیدی وارد شده که در این هفته ۳ هزار واحد تیروگاهی ۵ کیلو واتی تولید شده تا به خرد هرد به سقف ۱۰۰ کیلو واتی برسیم.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین افزود: طرح جدید بسیج ایران یار است که ۳۰ هزار دانش اموز از کارخانجات و صنایع تولیدی کشور با هدف خودباوری در دانش اموزان بازدید می کنند.

وی همچنین خاطر نشان کرد: در ادامه از ۱۵۰۰ مدیر کارخانه و کارگاه های تولیدی در بخش خصوصی و دولتی دعوت شده تا به مدارس رفته و توصیه هایی را در مورد صنایع اقتصادی برای ۳۰۰ هزار دانش اموز بدهند.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: در هفته بسیج حدود ۸۰۰ میز خدمت برپا می شود که مواجه مسولان دولتی با مردم می تواند یک مرهم و التیام برای مردم باشد نزدیک شدن مردم به لایه مسئولین می تواند کار مفیدی در عرصه خدمت محسوب شود.

وی با بیان اینکه در کشور ۳۹ هزار روستا داریم عنوان کرد: یکی از طرح های بسیج این است که یک نگاه تحولی با توجه به اقلیم کشور در بخش کشاورزی روستایی داشته باشد که حدود ۴ هزار مهندس کشاورزی در این راستا به روستا ها اعزام می شوند.

سردار غیب پرور همچنین افزود: در حوزه دیگر جشنواره فیلم مقاومت را داریم که دریافت آثار خارجی بسیار زیاد بوده تا جایی که از روسیه، آمریکای لاتین، شرق آسیا و … بیش از ۹۰۰ اثر خارجی دریافت کردیم که به مدت سه روز از ۵ آذر این جشنواره شروع می شود

رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: دومین ویژه برنامه در هفته بسیج در خصوص یکی از صحنه های حساس ما بخش فضای مجازی است که بسیج نمی تواند از اقتضائات روز عقب بماند از سال گذشته بسیج خیلی جدی وارد شده است که مجموعه فعالیت ها در ماه های گذشته برای اولین بار منتهی به جشنواره فعالان مجازی بسیج منجر شد که از ۸ آذر آغاز می شود که ۲ روز رزمایش مجازی خواهیم داشت.

وی افزود: هدف ما از همایش مجازی بسیج این است که در شبکه سازی این فعالان موفق تر از قبل کار کنیم.

سردار غیب پرور با اشاره به سومین کار گروه سازمان بسیج در هفته بسیج عنوان کرد: سومین کارگروه مربوط به همدردی با یمن است انچه که در چند سال گذشته بر یمن گذشته ناشی از درد و رنجی است که بر مردم یمن گذشته است معتقد هستیم ک سعودی ها ماموریت پیدا کرده اند که به صورت وحشیانه به این مردم مظلوم تاخت و تاز کند.

غیب پرور خاطر نشان کرد: امروز تقریبا تمام زیرساخت های یمن از بین رفته و خانه های مردم ویران شده اما دنیای زر و زور و مال اندوزان تود را به بیراهه زده اند و در این هفته یک اظهار همدردی مهم با مردم یمن خواهیم داشت که بخشی از فعالان سیاسی داخلی و خارجی حاضر خواهند شد.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: در هفته بسیج امسال ۲۸ برنامه محوری برای سراسر کشور و ۶ برنامه مرکزی برای خود تهران خواهیم داشت.

وی با اشاره به خدمات بسیج به زلزله زدگان کرمانشاه، گفت: در خصوص زلزله کرمانشاه در روزهای اول حدود ۱۵ هزار جهادگر بسیجی به کار گرفتیم که حدود ۱۹ میلیارد در این منطقه هزینه شد ک اسکان اضطراری و موقت اولویت ما بود که حدود ۷ هزار کانکس را مستقر کردیم و در نصب ۸ هزار کانکس قرارگاه خاتم نیز همکاری کردیم و در آخرین مرحله ۱۰۰۰ واحد مسکونی را تقبل کردیم که حدود ۸۰۰ واحد آن را در اختیار مردم قرار دادیم.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه