کشتی قهرمانی امیدهای جهان- رومانی؛

پایان تلاش آزادکاران اوزان نخست با یک مدال برنز

علی شعبانی صاحب مدال برنز وزن ۹۷ کیلوگرم رقابت های کشتی آزاد زیر ۲۳ سال جهان در رومانی شد.

پایان تلاش آزادکاران اوزان نخست با یک مدال برنز

به گزارش هشت دی، مسابقات پنج وزن نخست رقابت های کشتی آزاد زیر ۲۳ سال جهان، در شهر بخارست رومانی پایان یافت و علی شعبانی نماینده کشورمان در وزن ۹۷ کیلوگرم صاحب مدال برنز شد.

نتایج کشتی گیران کشورمان به شرح زیر است:

در وزن ۵۷ کیلوگرم علی رضا سرلک پس از استراحت در دور نخست در دور دوم مقابل توشیهیرو هاسگاوا از ژاپن با نتیجه ۲ بر یک شکست خورد و با توجه به حضور حریفش در دیدار فینال وی به گروه بازنده ها رفت اما در این گروه مقابل جک مولر از آمریکا با نتیجه  ۱۵ بر ۱۶ مغلوب و از دور رقابت ها کنار رفت.

در وزن ۶۵ کیلوگرم مرتضی قیاسی در دور نخست در مصاف با واردگس کاراپتیان از ارمنستان با نتیجه ۱۱ بر صفر به پیروزی رسید وی در دور دوم نیز الیاس ژومای از قزاقستان را با نتیجه ۵ بر شکست داد و در دور سوم نیز با نتیجه ۱۰ بر صفر از سد کولتون مکریستال از آمریکا گذشت و راهی مرحله نیمه نهایی شد. قیاسی در این مرحله مقابل ری هیگوچی نایب قهرمان المپیک ۲۰۱۶ از ژاپن با نتیجه نزدیک ۴ بر ۴ مغلوب شد و به دیدار رده بندی رفت. وی در این دیدار مقابل اسلام دودایف از روسیه با نتیجه ۶ بر صفر شکست خورد و پنجم شد.

در وزن ۷۰ کیلوگرم نیما اشفاقی در دور اول مقابل گئورگ مخیان از ارمنستان با نتیجه ۸ بر ۲ مغلوب شد و با توجه به شکست این کشتی گیر در دور بعد، اشفاقی از دور رقابت ها کنار رفت.

در وزن ۷۹ کیلوگرم مجتبی اصغری پس از استراحت در دور اول در دور دوم به مقابل یاجورو یاماساکی از ژاپن با نتیجه ۳ بر ۳ شکست خورد و با توجه به شکست این کشتی گیر در مرحله نیمه نهایی، اصغری حذف شد.

در وزن ۹۷ کیلوگرم علی شعبانی پس از استراحت در دور نخست در دور دوم مقابل سیمونه ایناتونی از ایتالیا با نتیجه ۱۱ بر صفر پیروز شد وی در دور بعد اریک تیله از آلمان را با نتیجه ۸ بر صفر شکست داد و راهی مرحله نیمه نهایی شد. شعبانی در این مرحله مقابل گیوی ماتچاراشویلی از گرجستان با نتیجه ۱۰ بر صفر شکست خورد و راهی دیدار رده بندی شد. وی در این دیدار مقابل چائو کیانگ یانگ از چین با نتیجه ۱۱ بر صفر به برتری دست یافت و صاحب مدال برنز شد.

منبع: مهر

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه