اظهارات لوینسکی درباره رابطه‌اش با رییس‌جمهور؛

داستان رسوایی بیل کلینتون!

کارآموز کاخ‌سفید که در اواخر دهه ۹۰ میلادی به دنبال افشای رابطه‌اش با بیل کلینتون شهرت یافت، در برنامه مستند جدیدی از خاطرات دوران ۲۲ سالگی خود سخن گفت.

داستان رسوایی بیل کلینتون!

به گزارش ۸دی، مونیکا لوینسکی که در ۲۲ سالگی کارآموز کاخ‌سفید بود و افشای رابطه‌اش با بیل کلینتون، رییس‌جمهوری وقت آمریکا در اواخر دهه ۹۰ بسیار خبرساز و پرحاشیه شد، از کارهای «احمقانه‌ای» سخن گفته که در آن دوران، برای جلب توجه بیل کلینتون انجام داده است.

او اذعان کرد که در آن زمان به دلیل آن که مجذوب بیل کلینتون بوده و روی او «کراش» داشته، به گونه‌ای رفتار کرده که توجه رییس‌جمهوری وقت را به خود جلب کند.

لوینسکی می‌گوید: من این کار واقعاً احمقانه را انجام دادم که در وقت ناهار با عجله به خانه رفتم و لباس سبزرنگی را که روز گذشته پوشیده بودم و کلینتون در آن لباس به من توجه کرده بود، پوشیدم. با خودم فکر کردم که خوب، او باز هم به من توجه خواهد کرد و البته او هم توجهش جلب شد.

او اظهار کرده که از هر مراسمی به عنوان فرصتی برای دیدن رییس‌جمهوری استفاده می‌کرده و البته کلینتون نیز به او توجه زیادی داشته است.

به گزارش ان‌بی‌سی، وی در مستندی به نام «ماجرای کلینتون» درباره یکی از برخوردهای اغواگرانه میان این دو توضیح می‌دهد: او دست مرا کمی بیش از آنچه باید، می‌گرفت.

این کارآموز پیشین کاخ‌سفید به هدیه‌ای که از رییس‌جمهوری گرفته بود هم اشاره می‌کند؛ یک سنجاق کلاه و یک مجموعه از اشعار والت ویتمن که از نظر او «هدیه‌ای بسیار معنادار» است.

لوینسکی در این مستند که نسخه کامل آن به زودی پخش خواهد شد، می‌گوید: چندان متوجه نبودم تا این که برای اولین بار واقعاً در حضور او قرار گرفتم. به نوعی مجبور به خندیدن به من جوان‌تر درونم شدم اما در واقع در همان زمان بود که کراش من شروع شد.

او همچنین از مهمانی تولد یکی از کارکنان کاخ سفید تعریف می‌کند که در آن توجه بیل کلینتون را به خود جلب کرده است.

لوینسکی می‌افزاید: وقتی از مقابل اتاق جورج استفاناپولوس [مدیر ارتباطات و مشاور ارشد سیاسی و راهبردی کاخ سفید در دوران ریاست‌جمهوری کلینتون] رد می‌شدم، از دری که باز بود، نگاهی به داخل اتاق انداختم و اتفاقاً بیل آنجا ایستاده بود. اشاره کرد که داخل شوم. فکر نمی‌کنم ضربان قلبم هیچ زمان دیگری بالاتر از آن موقع رفته باشد. بی‌ آن که بدانم، در دام افتادم.

رسوایی جنسی بیل کلینتون و مونیکا لوینسکی در اواخر دهه ۹۰ میلادی جمهوری‌خواهان کنگره را مصمم ساخت تا رییس‌جمهوری دموکرات را به اتهام دروغ‌گویی در معرض استیضاح قرار دهند. با انتصاب بازرس ویژه، تحقیق و تفحص مفصلی در این رابطه شکل گرفت اما نهایتاً بیل کلینتون در قدرت باقی ماند و تا سال ۲۰۰۲ به عنوان رییس‌جمهوری آمریکا کار خود را ادامه داد.

منبع: ایسنا

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه