دستور قطع خدمات بیمه‌ای به «بیمارستان ایرانیان» در امارات

اداره بهداشت دبی در اقدامی همسو با واشنگتن به تازگی در نامه‌ای از شرکت‌های بیمه گذار خواسته تا ارائه خدمات به بیمارستان ایرانیان را متوقف کنند.

دستور قطع خدمات بیمه‌ای به «بیمارستان ایرانیان» در امارات

به گزارش هشت دی، اداره بهداشت دبی (DHA) در نامه‌ای رسمی از تمامی شرکت‌های بیمه‌‌گذار خواسته تا ارائه خدمات به «بیمارستان ایرانیان» متوقف شود.

به نوشته وبگاه گلف نیوز در بخشی از این نامه خطاب به شرکت‌های بیمه‌ای آمده است: «اداره بهداشت دبی مایل است به اطلاع مشتریان بیمارستان ایرانیان (شامل درمانگاه صفا و داروخانه) برساند تا زمان رعایت مقررات صدور مجوز در دبی از سوی این مکان، تمامی شیوه‌های بیمه‌ درمانی این بیمارستان متوقف خواهند شد.»

این نامه چهارشنبه گذشته به شرکت‌های بیمه‌گذار مستقر در دبی ارسال شده و آن‌ها نیز مجبور شده‌اند با تغییر سیاست‌های کاری این مسئله را به اطلاع مشتریان خود برسانند.

بیمه عمان، یکی از شرکت‌های طرف حساب با این بیمارستان نیز در بیانیه‌ای اعلام کرد که کار خدمت رسانی به بیمارستان ایرانیان در دبی را متوقف کرده و دلیل آن نیز تحریم‌های آمریکاست.

این روزنامه در خاتمه با اشاره به تماس گرفتن با یکی از مسئولان این بیمارستان و تایید این مسئله از جانب این مقام نوشت، یکی از مسئولان بیمارستان ایرانیان از ارائه  هرگونه جزئیات بیشتر در این زمینه خودداری کرد.

بیمارستان ایرانیان در دبی که تحت نظر جمعیت هلال احمر ایران مدیریت می‌شود، یکی از قدیمی‌ترینبیمارستان‌های کشور امارات است که از سال ۱۹۷۲ میلادی کار خود را آغاز کرده است.

منبع: فارس

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه