فتنه‌گران در حال برنامه‌ریزی و اقدام هستند/ نباید هر اعتراض به ناهنجاری‌ها مخالف با دولت قلمداد شود

معاون ستاد کل نیروهای مسلح با اشاره به راهبردهای دشمن در عرصه جنگ نرم و ایجاد غفلت و اصلی‌سازی موضوعات فرعی در جامعه گفت: مشابه دوره زمانی فتنه ۸۸، مجدداً سکولاریسم و لائیسم سر بر آورده است.

فتنه‌گران در حال برنامه‌ریزی و اقدام هستند/ نباید هر اعتراض به ناهنجاری‌ها مخالف با دولت قلمداد شود

به گزارش۸دی نیوز به نقل از فارس، سردار سیدمسعود جزایری معاون امور بسیج و فرهنگ دفاعی ستاد کل نیروهای مسلح در جمع تعدادی از اساتید و دانشجویان نیروهای مسلح با تبیین اقدامات و تاکتیک‌های دشمن و جریان‌های وابسته داخلی در عرصه فرهنگی و رسانه‌ای کشور اظهار داشت: در بررسی تعدادی از نشریات کشور به وضوح جای پای دشمن و مطالبه دین‌گریزی و ضد دینی مشاهده می‌شود و مجموعه رسانه‌های وابسته به جریان فتنه با القاب گوناگون اطلاح‌طلبی در راستای استراتژی براندازی حکومت دینی، با به کارگیری تاکتیک‌های مشابه دهه هفتاد و هشتاد، به دو شکل علنی و مخفی در حال برنامه‌ریزی و اقدام هستند.

وی ضمن هشدار به حوزه‌های علمیه و دستگاههای فرهنگی و امنیتی کشور با تاکید بر اینکه امروز ما در اوج تهاجم فرهنگی با هدایت بیگانگان و کارگزاری عناصر داخلی هستیم و بیش از هر زمان بایستی این حوزه مورد مراقبت قرار گیرد، افزود: رصد مستمر و فراگیر رسانه‌ها، احزاب و جریانات سیاسی، از اولویت‌های مهم نیروهای ارزشی و سازمان‌های مسئول بوده و تقسیم کار میان دستگاههای ذیربط بمنظور نظارت دقیق بر اقدامات خلاف جریان اصیل انقلاب و نظام اسلامی ضرورتی جدی بشمار می‌آید.

معاون ستاد کل نیروهای مسلح خاطرنشان کرد: بررسی وقایع و رویدادهای دهه ۷۰ و ۸۰ و تأمل در مواضع و نحوه عمل جریان فتنه در آن سال‌ها، درس‌ها و عبرت‌های بسیاری داشته و بر همه دلسوزان نظام و انقلاب واجب است با مراجعه به اسناد و مدارک مربوط به آن دوره از ایجاد هرگونه خواب آلودگی و غفلت در برابر طیف فتنه‌گران جلوگیری بعمل آورند.

جزایری با اشاره به تلاش جریان منحرف و وابسته در هدف قرار دادن ارزش‌ها و باورهای دینی و انقلابی جامعه گفت: طراحان و سیاست گذاران اصلی کودتا علیه انقلاب اسلامی و عوامل اجرایی داخلی آنها از هر فرصتی برای استحاله ارزش‌ها، اصول و باورهای اصیل انقلاب اسلامی استفاده می‌کنند و با وجود تحمل شکست سخت در فتنه ۸۸ از غفلت برخی دستگاهها و عناصر تاثیرگذار بهره‌برداری و با بازیابی خود مجدداً وارد صحنه شده‌اند.

وی در تبیین و بر شماری مصادیق غفلت و خواب آلودگی در عرصه فرهنگی، سیاسی و رسانه‌ای یادآور شد: یکی از مصادیق غفلت و خواب آلودگی آن است که مراکز مسئول علمی، آموزشی، پژوهشی، سیاسی، امنیتی و فرهنگی کشور ندانند در رسانه‌ها و محافل جریان مخالف نظام چه می‌گذرد!

رئیس ستاد تبلیغات دفاعی کشور افزود: کافی است این مراکز تأمل لازم را در رسانه‌های معاندین و طیف مسأله دار داخلی داشته باشند تا به عمق و دامنه‌ خطر این جریان خزنده وابسته و دگراندیش پی ببرند.

جزایری با اشاره به اینکه به دلیل همین غفلت‌ها و بی توجهی‌ها، مشابه دوره‌ زمانی فتنه ۸۸، سکولاریسم و لائیسم مجدداً سکولاریسم و لائیسم مجدداً سر در آورده است، گفت: جای تعجب و تأمل است که چرا دستگاههای مربوطه صرفاَ نظاره‌گر تخریب روح و ذهن مخاطبان رسانه‌های دگراندیش هستند و میدان اعمال قانون برای فتنه گران را خالی کرده‌اند.

معاون ستاد کل نیروهای مسلح در پایان با تاکید بر اینکه نباید جو کشور و جامعه به سمت و سویی برود که هرگونه اعتراض نسبت به ناهنجاری‌ها، مخالف خوانی با دولت قلمداد شود، اظهار داشت: یکی از راهبردهای دشمن در جنگ نرم، موضوع سازی و مشغول سازی است، دشمن سعی دارد بدین‌وسیله با اصلی سازی موضوعات فرعی، توجه به حوزه فرهنگ را کم رنگ سازد تا بتواند راهبردها، تاکتیک‌ها و برنامه‌های خود در جامعه را پی گیری و اهداف خود را عملی سازد.

 

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه