تساوی خانگی ملوان مقابل صدرنشین لیگ یک

تیم ملوان بندرانزلی در مقابل تیم مس کرمان به تساوی یک بر یک دست یافت.

تساوی خانگی ملوان مقابل صدرنشین لیگ یک

به گزارش ۸دی، از هفته سیزدهم مسابقات لیگ دسته اول فوتبال باشگاههای ایران، عصر امروز دو تیم ملوان بندرانزلی و مس کرمان از ساعت ۱۴:۳۰ در ورزشگاه تختی بندرانزلی به دیدار یکدیگر رفتند که این دیدار با تساوی یک بر یک به پایان رسید.

ترکیب تیم ملوان بندرانزلی:

حمید عرفانی، عبدالعظیم گوک، امیر مهدی جانملکی، حافظ یعقوبی، محمدرضا نقدی پور، پژمان نوری، میلاد کمندانی(از دقیقه ۷۰ خشایار زبرجد)، پوریا غلامی، علیرضا دغاغله، محمد حسین پور(از دقیقه ۶۹ یزدان عباسیان) و شهریار مغانلو.

سرمربیگری تیم ملوان بندرانزلی را محمد احمدزاده بر عهده داشت.

ترکیب تیم مس کرمان:

مهدی اسلامی، محمد حسین حیدری، مهدی تیکدری نژاد. فرزاد حسین خانی، مهرداد قنبری(از دقیقه ۹۰ رضا ستاری)، احسان جودکی، امین جهان کهن(از دقیقه ۸۵ حمید کاظمی عسکرانی)، محمد وحید اسماعیل بیگی(از دقیقه ۶۰ شروین بزرگ)، میلاد باقری، عیسی پرتو و محمد رضا پور محمد ابوذر.

سرمربیگری تیم مس کرمان را نادر دست نشان بر عهده داشت.

کارت زرد: عیسی پرتو دقیقه ۳۸، شروین بزرگ دقیقه ۶۹، احسان جودکی دقیقه ۹۰، میلاد باقری دقیقه ۹۰(مس کرمان)

گل: شروین بزرگ دقیقه ۸۷(مس کرمان) شهریار مغانلو دقیقه ۹۰(ملوان بندرانزلی)

شرح بازی:

نیمه نخست: تیم ملوان بندرانزلی با استفاده از کناره‌ها حملاتی را بر روی دروازه تیم مس کرمان طراحی کرد و در سوی دیگر تیم مس کرمان با استفاده از عمق دفاع تیم ملوان بندرانزلی به دنبال رسیدن به گل بود اما حملات دو تیم بی ثمر بود تا بازی در نیمه نخست با تساوی بدون گل به پایان برسد.

نیمه دوم: تیم مس کرمان با استفاده از ارسال های بلند به دنبال رسیدن به گل بود که توانست با یک شوت بیرون از محوطه جریمه به نخستین گل خود دست یابد و در سوی دیگر تیم ملوان بندر انزلی با استفاده از کناره چندین حمله را بر روی دروازه تیم مس کرمان طراحی کرد و توانست به یک ضربه پنالتی دست یابد تا نخستین گل خود را وارد دروازه تیم مس کرمان کند تا این دیدار با تساوی یک بر یک به پایان برسد.

حاشیه بازی:

پیش از آغاز این دیدار محمد احمدزاده به همراه اعضای کادر فنی تیم ملوان بندرانزلی برای خوش آمدگویی به سوی نیمکت تیم مس کرمان رفتند.

داور در نیمه نخست بازی یک دقبفه و در نیمه دوم بازی چهار دقیقه وقت اضافه اعلام کرد.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه