وزیر کشور:

پیگیر آزادی دیگر مرزبانان ایرانی هستیم/ آمادگی ایران برای عملیات علیه اشرار در خاک پاکستان

وزیر کشور با بیان اینکه اگر تاکنون اقدامی در آنسوی مرز نکرده‌ایم به دلیل احترامی است که ما به تمامیت ارضی پاکستان به عنوان کشوری که همیشه با وحدت آنها استراتژیک داریم، گفت: اگر اجازه دهند چنین قدرتی را داریم و اعمال خواهیم کرد.

پیگیر آزادی دیگر مرزبانان ایرانی هستیم/ آمادگی ایران برای عملیات علیه اشرار در خاک پاکستان

به گزارش ۸دی، عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر کشور در حاشیه نشست هم اندیشی کارگروه های ستاد مرکزی چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و در جمع خبرنگاران در خصوص مرزبانان ربوده شده توسط گروهک تروریستی، اظهار داشت: با تلاش دستگاه های امنیتی و انتظامی و خصوصا وزارت امور خارجه انجام داد، فعلا ۵ تن از مرزبانان ما را در اختیار پاکستانی ها قرار دادند. پیگیر هستیم که همه عزیزانی که در اختیار اشرار هستند آزاد شوند.
وی افزود: دولت پاکستان تا الان همکاری بسیار خوبی داشته و توقع این است که این همکاری را به اتمام برساند تا همه عزیزان به وطن خود بازگردند. توقع دیگر ما از پاکستان تقویت همکاری های امنیتی در مرزها است.
وزیر کشور ادامه داد: با وزیر کشور پاکستان که صحبت کردم قول داد اتفاقاتی در این خصوص بیافتد و همکاری های مشترک مرزی داشته باشیم. می توانیم عملیات مشترک مرزی داشته باشیم، می توانیم از نظر اطلاعاتی کارهای زیادی با هم انجام دهیم و حتی به عنوان وزیر کشور و مسئول امنیت داخلی کشور اعلام می کنم اگر لازم بود و آنها شرایط لازم را برای عملیات به هر دلیلی نداشتند ما آمادگی داریم تحت نظر و اجازه آنها در مناطق حضور اشرار عملیات انجام دهیم.
رحمانی فضلی گفت: اگر تا کنون اقدامی در آنسوی مرز نکرده ایم به دلیل احترامی است که ما به تمامیت ارضی پاکستان بعنوان کشوری که همیشه با وحدت آنها استراتژیک داریم.
وی در پایان تاکید کرد: اگر اجازه دهند چنین قدرتی را داریم و اعمال خواهیم کرد.

منبع: فارس

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه