مقام معظم رهبری تنها قدرتی است که سیاست‌های آمریکا را شکست می‌دهد

امام جمعه سیاهکل گفت: مقام معظم رهبری تنها قدرتی هستند که از حقوق مظلومان دفاع می‌کنند و در برابر قدرت ستمگر آمریکا ایستاده‌اند و سیاست‌های او را با شکست مواجه می‌کنند.

مقام معظم رهبری تنها قدرتی است که سیاست‌های آمریکا را شکست می‌دهد
indexبه گزارش ۸دی نیوز به نقل از تسنیم حجت الاسلام و المسلمین محمد شیدایی، امام جمعه سیاهکل با بیان اینکه مقام معظم رهبری افتخاری برای جهان اسلام به خصوص جهان تشیع و پیروان نظریه ولایت مطلقه فقیه هستند،اظهار کرد: ایشان با عملکرد شجاعانه، خوب و با مدیریت والا و توانمند نظریه ولایت فقیه را به عنوان یک تز مترقی و تنها راه نجات بشریت در دوران غیبت مطرح کرده‌اند.

وی با تاکید به  اینکه عقیده  ما  این است که در دوران غیبت امور جامعه اسلامی بلکه جوامع بشری باید در اختیار، انسانی، مومن، شجاع و دارای توان مدیریت و عالم دین باشد، افزود: تنها راه نجات انسان‌ها در پیروی از چنین شخصی در دوران غیبت است.

امام جمعه سیاهکل، مقام معظم رهبری با هدایت کشتی انقلاب بعد از حضرت امام خمینی (ره) کشور ایران را به عنوان اسوه و الگویی برای تمام کشورها مطرح کرده‌اند،گفت: ایشان تنها قدرتی هستند که از حقوق مظلومان دفاع می‌کنند و در برابر قدرت ستمگر آمریکا ایستاده‌اند و سیاست‌های او را با شکست مواجه می‌کنند.

شیدایی با تصریح بر اینکه مردم ایران با آزادی کامل، زندگی کرده و روز به روز بر توان اقتصادی، سیاسی، نظامی، فرهنگی آنها افزوده می‌شود، خاطرنشان کرد: ملت ایران، ملتی شجاع، فداکار، آگاه و آشنا به مسائل سیاسی می‌باشند.

وی با تاکید بر اینکه ملت ایران تربیت شده تز ولایت مطلقه فقیه هستند، افزود: مردم ایران مردمانی مومن ٰمتعهد به دستورات اسلامی می‌باشند.

امام جمعه سیاهکل، ملت ایران در هر لحظه‌ای آماده برای فداکاری و دفاع از دین و کشور خود می‌باشند، گفت: متاسفانه در عصر حاضر فساد و فحشا تمام جهان را فراگرفته بی‌عدالتی و ظلم، ظالمان و ستمگران و پولداران تمام کشورها را زیر چکمه‌های خود له کرده است.

شیدایی تصریح کرد: تنها ملت ایران هستند که زیر پرچم ولایت مطلقه فقیه زندگی می‌کنند، امیدی برای بشریت هستند، تا از ظلم جهل و نادانی نجات یافته و به راه خدا که را نجات همگان است هدایت شوند.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه