رقابت‌های كشتی آزاد زير 23 سال جهان- رومانی

نمایندگان ایران حریفان خود را شناختند/ آغاز رقابت‌ها از ظهر فردا

مراسم قرعه کشی پنج وزن نخست رقابت های کشتی آزاد زیر ۲۳ سال جهان امشب در شهر بخارست رومانی برگزار شد.

نمایندگان ایران حریفان خود را شناختند/ آغاز رقابت‌ها از ظهر فردا

به گزارش هشت دی،مراسم قرعه کشی پنج وزن نخست رقابت های کشتی آزاد زیر ۲۳ سال جهان امشب در شهر بخارست رومانی برگزار شد که نتایج قرعه کشی نمایندگان کشورمان به شرح زیر است:

در وزن ۵۷ کیلوگرم که ۱۹ کشتی‌گیر حضور دارند علیرضا سرلک، بعد از استراحت در دور نخست، در دور دوم به مصاف توشی‌هیرو هاسه‌گاوا از ژاپن می‌رود. وی در صورت پیروزی بر این حریف در دور بعد با برنده کشتی میان جک مولر از آمریکا و کاپلان از کانادا مبارزه می‌کند.

در وزن ۶۵ کیلوگرم که ۲۴ نفر حضور دارند؛ مرتضی قیاسی در دور نخست به مصاف وارگس کاراپتیان از ارمنستان می‌رود و در صورت برتری در دور دوم با برنده دیدار کشتی‌گیران ازبک و مجارستان مسابقه می‌دهد.

در وزن ۷۰ کیلوگرم نیما اشفاقی در دور اول با گورگ میخیان از ارمنستان مسابقه می‌دهد و در صورت برتری در دور بعد با برنده دیدار کشتی‌گیران ازبکستان و مجارستان روبرو خواهد شد. در این وزن ۲۵ نفر حضور دارند.

در وزن ۷۹  کیلوگرم که ۲۲ نفر حضور دارند؛ مجتبی اصغری پس از استراحت در دور اول در دور دوم به مصاف یاماساکی از ژاپن می‌رود. وی در صورت برتری در دور سوم به برنده دیدار نمایندگان اوکراین و هند روبرو خواهد شد.

در وزن ۹۷ کیلوگرم حسین شهبازی پس از استراحت در دور نخست در دور دوم به مصاف سیمونه ایناتونی از ایتالیا می‌رود و در صورت پیروزی در دور سوم با برنده مسابقه کشتی‌گیران آلمان و رومانی پیکار می‌کند. در این وزن ۱۹ نفر حضور دارند.

مسابقات پنج وزن دوم و پایانی این رقابت‌ها نیز روز شنبه برگزار می‌شود. برطبق قوانین اتحادیه جهانی کشتی رقابت‌ها هر وزن طی ۲ روز برگزار می‌شود؛ بطوری که مسابقات تا مشخص شدن فینالیست‌ها در روز اول انجام و رقابت‌های شانس مجدد؛ رده بندی و فینال روز دوم برگزار خواهد شد.

مسابقات اوزان فوق از ساعت ۱۲ فردا (جمعه) به وقت ایران آغاز می‌شود.

منبع: فارس

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه