اعضای سازمان جوانان جمعیت هلال احمر آستارا افزایش یافت

رئیس جمعیت هلال احمر آستارا گفت: یک هزار و ۳۰۰ نفر عضو سازمان جوانان این جمعیت هستند و تعداد آنها نسبت به دو سال گذشته، بیش از ۶۰ درصد افزایش یافته است.

اعضای سازمان جوانان جمعیت هلال احمر آستارا افزایش یافت

به گزارش هشت دی،  حسین خورشیدی روز چهارشنبه در آئین گرامیداشت هفتاد و یکمین سالروز تاسیس سازمان جوانان هلال احمر در جمعیت هلال احمر آستارا افزود: اعضای این سازمان پنج تا ۲۹ ساله و در حال تحصیل در مهدهای کودک، مدارس، حوزه علمیه و دانشگاه ها هستند.
خورشیدی بیان کرد: به اعضای سازمان جوانان هلال احمر با زبان داستان و شعر اصول هفت گانه بی طرفی، بی غرضی، استقلال، خدمت داوطلبانه، بشر دوستی، یگانگی و جهان شمولی هلال احمر در مهدهای کودک و مدارس آموزش داده می شود.
وی اظهار کرد: در بخش امدادی نیز طرح دادرس (دانش آموزان آماده برای امداد در روزهای سخت) را در کانون های دانش آموزی اجرا می کنیم تا پناه گیری، باندپیچی، شکسته بندی، اطفا حریق و احیای قلب را یاد گیرند.
خورشیدی ادامه داد: جمعیت هلال احمر بر اساس برنامه پنج ساله با جذب و تربیت جوانان، برای گسترش رفتارهای صحیح اجتماعی به ویژه صلح، دوستی و مهربانی اقدام می کند.
رئیس جمعیت هلال احمر آستارا گفت: از سال ۹۳ طرح اردوهای دوستی با حضور دبیران فعال و برتر کانون های دانش آموزی با هدف های افزایش نشاط و سلامت اجتماعی برگزار می شود.
در ادامه این آئین، تعدادی از جوانان جمعیت هلال احمر آستارا تجلیل شدند.
شهرستان آستارا با ۹۱ هزار نفر جمعیت در منتهی الیه غرب استان گیلان و همسایگی جمهوری آذربایجان واقع شده است.

منبع: ایرنا

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه