موشک‌های ایران بزرگتر از آنند که روی میز مذاکره جا بگیرند

رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس در واکنش به موضع گیری آمریکایی‌ها مبنی براینکه موضوع موشکی ایران بر روی میز مذاکره قرار دارد، گفت: موشک‌های ایران بزرگتر از آنند که روی میز مذاکره جا بگیرند.

موشک‌های ایران بزرگتر از آنند که روی میز مذاکره جا بگیرند

به گزارش ۸دی نیوز، علاالدین بروجردی نماینده مردم بروجرد در واکنش به موضع گیری آمریکایی‌ها مبنی براینکه موضوع موشکی ایران بر روی میز مذاکره قرار دارد، گفت: موشک‌های ایران بزرگتر از آنند که روی میز مذاکره جا بگیرند.
وی افزود: به دنبال موضع‌گیری آمریکایی‌ها مبنی براینکه موضوع موشکی ایران بر روی میز مذاکره قرار دارد کمیسیون امنیت ملی ضمن مردود شمردن این نظر اظهار کرد بحث موشکی ایران که حق مسلم جمهوری اسلامی ایران در دفاع از کشور و قدرت بازدارندگی است به هیچ وجه نمی‌تواند در دستور کار مذاکرات هسته‌ای قرار گیرد و هیچ ارتباطی با این موضوع ندارد.

رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس تاکید کرد: آمریکا که در چند سال اخیر با نصب سامانه موشکی خود در برخی از کشورهای همسایه جمهوری اسلامی ایران عملا تهدید کننده امنیت ملی کشورمان شده است نباید این انتظار را داشته باشد که ما در جهت دفاع از تمامیت ارضی و قدرت بازدارندگی خود توان موشکی خودمان را محدود کنیم.
وی خاطر نشان کرد: اصولا این موضوع هیچ ارتباطی به آمریکا ندارد.
بروجردی درباره این که آیا پس از اتمام دور اخیر مذاکرات ایران و گروه ۱+۵ از تیم مذاکره کننده هسته‌ای دعوت خواهید کرد تا در کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی حضور یابد گفت: به طور طبیعی باید این اتفاق بیفتد.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه