حق امضا از روسای بازنشسته فدراسیون‌ها گرفته می‌شود

روسای بازنشسته فدراسیون‌های ورزشی بعد از تاریخ ۲۴ آبان حق امضا نخواهند داشت.

حق امضا از روسای بازنشسته فدراسیون‌ها گرفته می‌شود

به گزارش هشت دی، قانون منع بکارگیری بازنشسته‌های ورزشی با تصویب مجلس و تاییدشورای نگهبان به دستگاه‌های دولتی و فدراسیون‌های ورزشی ابلاغ شد.

دستگاه‌ها فرصت داشتند تا در مدت ۲ ماه اسامی بازنشسته‌ها را اعلام کنند. دیوان محاسبات نیز با ارسال نامه‌ای به وزارت ورزش که رونوشت آن به فدراسیون‌های ورزشی فرستاده شده، خواستار مشخص شدن اسامی بازنشسته‌ها شد.

محمدرضا داورزنی معاون حرفه‌ای و قهرمانی وزارت ورزش پیش از این اعلام کرده بود ۱۲-۱۳ رئیس فدراسیون بازنشسته هستند به همین دلیل برای ۷ فدراسیون قایقرانی، هاکی، چوگان، ناشنوایان، هندبال، جودو و سه‌گانه سرپرست انتخاب شد.

ثبت‌نام از نامزدهای ریاست فدراسیون‌های قایقرانی، هاکی، چوگان و ناشنوایان از یکشنبه هفته گذشته و سه‌گانه از ۱۹ آبان آغاز شده است.

روسای بازنشسته که تاکنون وزارت ورزش موضع خود را در مورد آنها اعلام نکرده، از جمله فوتبال و والیبال، از تاریخ ۲۴ آبان با پایان مهلت قانونی، حق امضا نخواهند داشت. در صورت امضای اسناد دخل و تصرف در اموال دولتی محسوب می‌شود و از نظر قانونی نیز مشکل دارد.

وزارت ورزش نیز بررسی‌های خود را در خصوص مدیران بازنشسته این وزارتخانه انجام خواهد داد. تاکنون بازنشسته بودن فریبا محمدیان معاون امور بانوان وعباباف مدیرکل حراست قطعی شده است.

منبع: فارس

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه