مسئول بسیج سازندگی سپاه قدس گیلان خبر داد

برگزاری نخستین همایش تجلیل از ۴۰۰ شبان و گله‌دار گیلانی

مسئول بسیج سازندگی سپاه قدس گیلان از برگزاری نخستین همایش تجلیل و تقدیر از ۴۰۰ شبان گله‌دار گیلانی در رودبار خبر داد.

برگزاری نخستین همایش تجلیل از ۴۰۰ شبان و گله‌دار گیلانی
به گزارش ۸دی، سرهنگ احمد ابراهیمی با اشاره به برگزاری نخستین همایش تقدیر و تجلیل از شبانان و گله‌داران گیلانی در رودبار اظهار کرد: در راستای ارج نهادن به ارکان تولید در اقتصاد مقاومتی و تولید پایدار همایش تقدیر و تجلیل از شبانان و گله‌داران در دستور کار قرارگرفته است.

وی با تأکید بر برگزاری همایش‌های تجلیلی توسط ارگان‌های مختلف از فعالین حوزه کشاورزی و دام و طیور افزود: ۴۰۰ نفر از شبانان و گله‌دارانی که به‌طور مستقیم و شبانه‌روزی در راستای تولید گوشت و محصولات لبنی تلاش می‌کنند و در تولید پایدار نقش دارند موردتقدیر قرار خواهند گرفت.

مسئول بسیج سازندگی سپاه قدس گیلان قشر چوپان و شبان را ازجمله اقشار بدون ادعا در عرصه تولید کشور برشمرد و گفت: چوپانان و گله‌داران با تمام مشکلات و موانعی که در مسیر تولید وجود دارد بدون هیچ ادعایی به تولید مشغول هستند و این روحیه جهادی آن‌ها باید موردتقدیر و تشکر قرار گیرد.

ابراهیمی با بیان اینکه ویژه‌برنامه تقدیر از جوانان گیلانی فردا با حضور مسئولان استانی کشوری و لشکری در رودبار برگزار می‌شود تصریح کرد: تقدیر از چوپانان و گله‌داران گیلانی آغازی برای ارائه خدمات بیشتر سپاه قدس گیلان به این قشر زحمتکش در جامعه است و یقیناً ارتباط مؤثر و پایاپای بسیج با تولیدکنندگان دام و فرآورده‌های آن می‌تواند در تولید هدفمند مثمر ثمر باشد.

وی با اشاره به فقدان بسیج عشایری در گیلان به دلیل تعداد محدود گله‌داران و چوپانان در استان تصریح کرد: گیلان به دلیل وجود محدود گله‌داران از بسیج عشایر برخوردار نیست اما بسیج سازندگی بر خود فرض می‌داند تا با ارتباط‌گیری مؤثر و برحسب نیاز خدمات موردنیاز را به این قشر پرتوان و پرتلاش ارائه کند‌.

مسئول بسیج سازندگی سپاه قدس گیلان با بیان اینکه تاکنون خدمات قابل‌توجهی به گله‌داران و شبانان آن در راستای بهبود تولید محصولات دامی و فرآورده لبنی انجام‌شده افزود: بسیج سازندگی در راستای تولیدات سلامت‌محور ازجمله واکسینه کردن دام، آموزش بیماری‌ها به چوپانان و غیره همیشه در خدمت گله‌داران و چوپانان بوده و یقیناً ارائه خدمات به این قشر بی‌ادعا بیشتر از گذشته می‌شود.

ا

منبع: فارس

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه