قرارداد دردسرساز؛ چرا شفر دستیار نمی‌خواهد؟

هر چه زمان بیشتر می‌گذرد جای خالی یک دستیار کاربلد در کنار وینفرد شفر، بیشتر و بیشتر به چشم می‌آید. استقلال نتایج قابل قبولی کسب نمی‌کند و شفر حاضر نیست برای بهبود اوضاع یک نفر را به عنوان دستیار خود انتخاب و به کادرفنی اضافه کند.

قرارداد دردسرساز؛ چرا شفر دستیار نمی‌خواهد؟

به گزارش ۸دی، مقاومت شفر در برابر انتخاب فردی به عنوان دستیار، ماجرای امروز و دیروز نیست و چند ماهی است که استقلالی‌ها را درگیر خود کرده است. بعد از رفتن ساناک و حتی قبل از آن، بارها از حضور فرهاد مجیدی، مجتبی جباری، مجید نامجو مطلق و یا حتی دستیار خارجی در کادرفنی استقلال صحبت شده بود. با این حال اما هر بار این موضوع از جانب شفر منتفی بود. خیلی واضح بود که او دستیار نمی‌خواهد. حتی اگر این موضوع به بهای تضعیف تیمش تمام شود و بار انتقادات را بیشتر و بیشتر بر دوش خودش بگذارد.

شفر اما برای این همه مقاومت برابر انتخاب دستیار، دلیل عجیبی دارد. دلیلی که به قراردادش با استقلال برمی‌گردد. در قرارداد سرمربی آلمانی استقلال آمده که هزینه دستیار جدید برعهده خود او خواهد بود و شاید او فکر کرده که اگر دستیاری بیاورد، باید هزینه‌ دستیار را خودش بپردازد و به همین خاطر ترجیح می‌دهد به تنهایی این راه سخت را ادامه دهد.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه