مدیرکل کمیته امداد گیلان:

داروی رایگان به بیماران خاص تحت پوشش کمیته امداد ارائه میشود

مدیرکل کمیته امداد گیلان از حمایت این سازمان از بیماران خاص خبر داد و گفت: مددجویان مبتلا به بیماری‌های خاص می‌توانند با هماهنگی با داروخانه‌های طرف قرارداد کمیته امداد داروهای خود را به‌صورت رایگان دریافت کنند.

داروی رایگان به بیماران خاص تحت پوشش کمیته امداد ارائه میشود

به گزارش ۸دی، علیرضا محمدی با بیان اینکه کمیته امداد جزو چهار سازمان بیمه‌گر در کشور است اظهار کرد: بیمه درمانی به دو گروه بیمه‌شدگان شهری و بیمه سلامت روستایی تقسیم می‌شود.

وی با اذعان به پرداخت صفرتا صدی هزینه درمان بیمه‌شدگان گفت: تمامی هزینه‌های بیمه‌شدگان شهری تحت پوشش کمیته امداد به‌شرط استفاده از خدمات درمانی پزشک خانواده و بیمارستان‌های دولتی بر اساس تعرفه‌های دولتی به بیمه‌شدگان پرداخت می‌شود.

مدیرکل کمیته امداد گیلان با تأکید بر عدم مراجعه بیمه‌شدگان تحت پوشش کمیته امداد به مراکز درمانی خصوصی برای استفاده از خدمات رایگان درمانی تصریح کرد: بسیاری از مددجویان شهری از خدمات درمانی بیمارستان‌های خصوصی استفاده می‌کنند اما کمیته امداد هزینه خدمات درمانی در بیمارستان‌های خصوصی را پرداخت نمی‌کند خود دولت نیز چنین هزینه‌ای برای بیمه خدمات درمانی در نظر نگرفته است.

محمدی با اشاره به خدمات درمانی بیمه سلامت روستائیان بیان کرد: اگر بیمه‌شدگان تحت پوشش کمیته امداد فرآیند کمیته امداد در بحث درمان را رعایت کنند، کمیته امداد به آن‌ها کمک می‌کند حتی آن فرانشیزی که خودشان پرداخت می‌کنند نیز با توجه به مشکل و نوع بیماری و نیازی که دارند توسط کمیته امداد پرداخت خواهد شد.

وی با بیان اینکه نحوه مراجعه بیمار مددجوی تحت پوشش کمیته امداد به پزشک و مراکز درمانی دولتی باید بر اساس تعرفه‌های دولتی و کمیته امداد باشد افزود: بیمه روستایی ۹۰ درصد خدمات درمانی را تقبل می‌کند و مابقی را نیز اگر خود مددجو دچار مشکل در پرداخت باشد، می‌تواند از دیگر انواع حمایت کمیته امداد بهره‌مند شود.

مدیرکل کمیته امداد گیلان با اذعان به حمایت این سازمان از بیماران دارای شرایط خاص و مبتلا به انواع CANCER تصریح کرد: این بیماران در قالب بیماران خاص قرار می‌گیرند و اگر نیاز به انتقال به بیمارستان‌های خصوصی و مراکز پیشرفته باشد کمیته امداد با یک هماهنگی اولیه به کمک دادن وام‌های مختلف و از صندوق کمیته امداد به این افراد به‌صورت ویژه رسیدگی می‌کند و حتی با داروخانه‌های طرف قرارداد داروهای این افراد را به‌صورت رایگان در اختیارشان قرار می‌دهد.

منبع: فارس

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه