مدیرکل بنیاد شهید و ایثارگران گیلان در گفتگو با 8دی:

پرداخت بیمه تکیملی جانبازان و ایثارگران شاغل از سوی نهادها و ادارات به تعویق افتاده است/ از استاندار خواسته شد شخصا ورود کند

مدیر کل بنیاد شهید و ار ایثارگران گیلان، گفت: بر اساس ماده ۱۳قانون جامع خدمات رسانی و مصوبه ماه قبل هیئت دولت از اول آبان ماه مقرر شد بیمه تکمیلی جانبازان و ایثارگران شاغل به دستگاه ها و ادارات مربوطه واگذار شود و مکلف شده اند بیمه تکمیلی این افراد را مطابق قانون انجام دهند اما تاکنون این امر به تعویق افتاده است.

پرداخت بیمه تکیملی جانبازان و ایثارگران شاغل از سوی نهادها و ادارات به تعویق افتاده است/ از استاندار خواسته شد شخصا ورود کند

عبدالله پاکاری در گفت و گو با خبرنگار ۸دی در رابطه با مصوبه ای مبنی بر وضعیت پرداخت بیمه تکمیلی جانبازان و ایثارگران، اظهار کرد: بیمه تکمیلی جانبازان و ایثارگران در بنیاد شهید قطع نشده است بلکه براساس ماده ۱۳قانون جامع خدمات رسانی و مصوبه ماه قبل هیئت دولت این موضوع به دستگاه ها واگذار شده و مکلف شده اند بیمه تکمیلی ایثارگران شاغل را مطابق قانون انجام دهند.

 

وی افزود: این موضوع از اول آبان ماه در این رابطه به همه دستگاه ها توسط بنیاد شهید و حوزه ایثارگران استانداری اطلاع رسانی انجام شده و ابلاغ شده است که شاید به دلایلی از جمله “پیش بینی منابع”، اگرچه هیئت دولت منابعش را مشخص کرده بود که ادارات از سرفصل منابعشان این کار را انجام دهند ولی تا به امروز به تعویق افتاده است.

 

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران گیلان اشاره کرد: هفته قبل طی مکاتبه ای با استاندار خواستیم که شخصا مداخله کند و وی هم دستور داد به همه دستگاه ها ابلاغ شود تا در اولین فرصت به لحاظ اهمیت موضوع این کار انجام شود.

 

پاکاری با تأکید بر اینکه بیمه تکمیلی جانبازان و ایثارگران بیکار و فعال در بخش غیر دولتی را بنیاد انجام می دهد، اضافه کرد: در این رابطه مشکلی نیست و کماکان تحت پوشش هستند.

 

وی افزود: جانبازان ۷۰درصد هم در این رابطه تحت حمایت ما هستند چون شرایط خاصی دارند.

 

مدیر کل بنیاد شهید و ایثارگران گیلان، تصریح کرد: فقط در مورد شاغلین در دستگاه های دولتی، نهادها، بانک ها و بازنشستگان تصمیم بر این شده است که بیمه تکمیلی توسط ادارات مربوطه انجام شود.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
ناشناس
سلام علیکم اگر رضای خداست اگر رضایت جانبازان و ایثارگران همراه باشد کلیه امورات این قشر عظیم وسرمایه عبادی سیاسی تحت یک مدیریت از نظر بیمه درمانی وتکمیلی وسایر ہہہہہ اداره شودمرا یاد واگذاریحکومت حضرت علی ع توسط عوامل نادان و بی بصیرت به معاویه که چه بر سر انقلابیون همجون ابی ذر به ربذه لذا امیدوارم تاریخ نظام رابا همت مردان خدا همراه با هدایت الهی رو به پویایی پایدارتاظهور حضرت مهدی ع ان شاءالله علی شعبان زاده
در حاشیه