قهرمانی فوتبال ساحلی ایران با پیروزی برابر روسیه

تیم ملی فوتبال ساحلی ایران با پیروزی ۴ بر ۲ مقابل روسیه در دیدار فینال جام بین قاره‌ای فوتبال ساحلی به مقام قهرمانی این رقابت‌ها رسید

قهرمانی فوتبال ساحلی ایران با پیروزی برابر روسیه

به گزارش هشت دی،دیدار نهایی مسابقات جام بین قاره‌ای فوتبال ساحلی بین تیم های ملی ایران و روسیه از ساعت ۱۹:۳۰ در کشور امارات برگزار شد. این مسابقه در نهایت با پیروزی ۴ بر ۲ ملی پوشان ایران به پایان رسید تا ایران برای دومین بار قهرمان این مسابقات شود. ایران در مرحله گروهی هم توانسته بود تیم روسیه را شکست بدهد.

گل اول ایران را در این بازی کیانی از روی یک ضربه پنالتی در دقیقه چهارم نیمه اول به ثمر رساند. دقایقی بعد نیز سعید پیرامون گل دوم ایران را وارد دروازه حریف خود کرد.

در این بازی بهزادپور دروازه‌بان ایران باز هم درخشان ظاهر شد و شوت از راه دور او با برخورد با مدافع حریف وارد دروازه روسیه شد تا بازی سه بر صفر شود. در آغاز نیمه دوم بالزیمت روسیه با حرکت در عرض زمین و شوت، گل اول روسیه را به ثمر رساند. گل چهارم ایران نیز باز هم بعد از شوت بازیکن ایران با برخورد به مدافع حریف به ثمر رسید. ۴ دقیقه مانده به پایان بازی بازیکنان روسیه گل دوم را زدند تا بازی در نهایت با نتیجه ۴ بر ۲ به سود تیم ملی ایران تمام شود و بازیکنان ایران کاپ قهرمانی را بالای سر ببرند.

منبع: ایسنا

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه