فوق ستاره مورد علاقه قلعه نویی به استقلال نزدیک شد

یکی از اعضای هیات مدیره استقلال به قلعه نویی قول داده که هزینه انتقال جباری به این تیم را تقبل خواهد کرد.

فوق ستاره مورد علاقه قلعه نویی به استقلال نزدیک شد

به گزارش ۸دی نیوز به نقل از  جام نیوز، استقلال فصل گذشته مشکلات بسیار زیادی در خط هافبک داشت. به نوعی می‌توان گفت جدایی مجتبی جباری سبب شد تا این تیم افت محسوسی داشته باشد و شرایط به شکلی شد که در طول فصل همگان روی این موضوع تاکید داشتند که قلعه‌نویی نتوانسته جانشین خوبی برای جباری پیدا کند. اما برای فصل بعد شرایط به شکل دیگری خواهد شد.

با وجود این که طی چند وقت گذشته اخباری در خصوص تمدید قرارداد جباری با باشگاه الاهلی قطر به گوش می‌رسید اما دیروز با خبر شدیم چنین موضوعی صحت ندارد و مجتبی فقط به صورت لفظی برای تمدید قرارداد راضی شده بود ولی هیچ برگه‌ای را امضا نکرده و حالا بیشتر از گذشته به استقلال نزدیک است.

او که بارها طی مصاحبه‌های مختلف از علاقه خود به بازگشت سخن گفته بود، حالا با علاقه قلعه‌نویی برای حضور مجدد در جمع آبی‌پوشان مواجه شده است.

شنیده‌های ما در این مورد حاکی از آن است که یکی از اعضای جدید هیات مدیره استقلال در جلسه چهارشنبه، به قلعه‌نویی قول داده که هر طور شده شرایط بازگشت جباری را فراهم کند و کمک او به استقلال این باشد که کل مبلغ قرارداد این بازیکن را شخصا پرداخت کند.

از سوی دیگر گفته می‌شود سرمربی استقلال فهرست موردنظرش برای فصل بعد را در اختیار معاون باشگاه قرار داده که این فرد امروز این لیست را در اختیار اعضای هیات مدیره قرار می‌دهد.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه