مرگ استکبار و صهیونیسم جهانی نزدیک است

به مناسبت ۶۶مین سالگرد تأسیس رژیم منحوص و جعلی صهیونسمی اسرائیل، بسیج دانشجویی دانشگاه پیام نور بیانیه ای را ارسال نمود

مرگ استکبار و صهیونیسم جهانی نزدیک است

به مناسبت ۶۶مین سالگشت رژیم جعلی اسرائیل، بسیج دانشجویی دانشگاه پیام نور بیانیه ای را ارسال نمود.

در این بیانیه آمده است:

روز ۱۴ می ۱۹۴۸، روز نکبت (یوم النکبه) است. در چنین روزی بود که باتأسیس رژیم منحوص و جعلی اسرائیل و به رسمیت شناختن آن توسط آمریکا ومقدمه سازی انگلیس برای استقرار یهودیان در فلسطین، آرامش از چشمانفلسطینیان گرفته شد و ۶۶ سال است که یهودی سازی اراضی اشغالی و کشتارمردم بی دفاع و زنان و کودکان فلسطینی در سایه سکوت تأسف بار کشورهایداعیه دار دموکراسی و رهبران کشورهای عربی به ظاهر مسلمان منطقه، ادامهدارد.

یکی از دسیسه های صهیونیسم جهانی، محدود کردن کشورهای مسلمان در مرزهایجغرافیایی و ملی و کمرنگ کردن نقش مذهب و جا انداختن این مسإله در اذهانعمومی که «چراغی که به خانه رواست به مسجد حرام است» برای پیشبرد اهدافشیطانی خود بود که معنی اش چشم بستن به روی کشتار برادران و خواهرانمسلمان و هزاران زن و کودک بی گناه و مظلوم گرفتار شده در زیر چکمه هایحرامیان صهیون است تا با این حربه، دست حزب ا… را در منطقه ببندند وسرزمین آرزوهای خود را بر روی خانه های مردم مظلوم فلسطین بدون هیچگونهمشکلی بنا کنند. شعارهایی که در فتنه ۸۸ در خیابان ها زمزمه می شد  مثل«نه شرقی نه غربی جمهوری ایرانی» و یا «نه غزه نه لبنان جانم فدای ایران» محصول همین دسیسه ی شیطانی است که با طراحی دشمنان خارجی و عناصر داخلیمعاند یا جاهل به امر، در اذهان عمومی تزریق شد و فتنه گران خواسته یاناخواسته، آب در هاونگ دشمن ریختند.

آمریکا بزرگترین حامی مالی و تسلیحاتی رژیم صهیونیستی است و هر ساله جدایاز کمک های تسلیحاتی، بیش از ۳ میلیارد دلار به اسرائیل کمک مالی می کندو نزدیک به نیمی از کمک های خارجی خود را در اختیار این رژیم قرار می دهدو قطعاً باید در قبال این کمک ها در آینده ای نزدیک پاسخگو باشد. دلیلاین کمک ها و اهمیت داشتن امنیت اسرائیل برای ایالات متحده به ان دلیلاست که اوّلاً: آمریکا توسط لابی های صهیونیستی یهود کنترل می شود و بدنهدولت آمریکا همه از اعضای این مؤسسات یهودی هستند. ثانیاً: آمریکا و رژیم صهیونیستی در منافع و عقاید، اشتراکات عمیقی دارند که جدا دانستن آن هادر مواضع بین المللی خیلی دور از ذهن و غیر ممکن به نظر می رسد و ثالثاً: منزوی شدن و در نهایت نابودی رژیم جعلی اسرائیل قطعاً مقدمات از دست رفتنقدرت پوشالی آمریکا را فراهم خواهد آورد و به ظلم و جنایت در جهان پایانخواهد داد و به همین دلیل حمایت جمهوری اسلامی ایران از حزب ا… لبنان وسوریه و گروه های مقاومت و حماس در فلسطین به این جهت که مقدمات نابودیاین رژیم جعلی را فراهم می آورد به مذاق غربی ها خوش نمی آید و قطعاً پیشکشیدن مسأله هسته ای ایران بهانه ای برای فشار بر ایران برای کوتاه آمدنبر سر حمایت از گروه های ضد صهیونیسم و ضد استکباری است.

اماّ خداوند در سوره مبارکه قصص آیه ۵ می فرماید:« ونرید أن نمن علىاللذین استضعفوا فى الأرض ونجعلهم أئمّه ونجعلهم الوارثین » « اراده مابر این است که بر ستمدیدگان نعمت بخشیم و آنان را پیشوایان و وارثان روىزمین قرار دهیم.» و قطعاً وعده ی خداوند حتمی است.

آرزوی ما و همه ی مسلمانان و انسان های آزاده ی جهان، نابودی رژیمصهیونیستی و برقراری عدل و داد در جهان است و رژیمی که از اساس جعلی و بیشناسنامه بوده و برمبنای ظلم و ستم بنا شده است محکوم به نابودی و فناستو حامیان آن هم فرجامی جز اضمحلال و نابودی نخواهند داشت و با وحدت میانمسلمانان که «وَاعْتَصِمُواْ بِحَبْلِ اللّهِ جَمِیعًا وَلاَتَفَرَّقُواْ …» مرگ استکبار و صهیونیسم جهانی نزدیک است و «حزب ا… هم الغالبون» ان شاء ا…

بسیج دانشجویی پیام نور رشت

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه