امام جمعه رشت:

انتقاد از عدم نظارت صحیح در مسائل اقتصادی/ افزایش دستمزدها یکی از اقدامات لازم‌الاجرا توسط مسئولان دولتی است

امام جمعه رشت با انتقاد از عدم نظارت صحیح در مسائل اقتصادی گفت: مردم مطالبه گر هستند مسیولان نظارت را جدی بگیرید و گره مشکلات مردم را بازکنند.

انتقاد از عدم نظارت صحیح در مسائل اقتصادی/ افزایش دستمزدها یکی از اقدامات لازم‌الاجرا توسط مسئولان دولتی است

به گزارش ۸دی، آیت‌الله رسول فلاحتی در خطبه‌های نمازجمعه رشت در مصلی امام خمینی(ره) با اشاره به تأکیدات اسلام بر لزوم توجه به نظام خانواده به تاثیر لقمه حلال در تربیت فرزندان تأکید کرد و گفت: پدران ومادران باید پیش از تولد فرزندان و حتی پیش از انعقاد نطفه بر مصرف لقمه حلال توجه کنند.

وی  افزود: اگر فردی لقمه حرامی تناول کند ممکن است در نسل‌های بعدی او نیز نمود پیدا کند.

نماینده ولی فقیه در گیلان با بیان اینکه لقمه حلال و حرام در تربیت دینی کودکان بسیار تأثیر گزار است، بیان کرد: تربیت صحیح فرزند و خوراندن شیر و لقمه پاک و حلال به او از وظایف پدران و مادران است.

فلاحتی به فرا رسیدن سالروز شهادت شهید “حسن طهرانی مقدم” اشاره کرد و گفت: خنثی کردن نقشه شوم دولت آمریکا و ناکارآمد کردن تحریم‌های آمریکا از جمله دستاوردهای ایستادگی ملت ایران است.

 

**مدیران لیبرال، تبلیغات دشمنان و دشمنان داخلی عامل جذب مردم به سمت کالاهای خارجی است 

 

وی مدیران لیبرال، تبلیغات دشمنان و دشمنان داخلی را عامل جذب مردم به سمت استفاده از کالاهای خارجی دانست و ابراز داشت: برای ملت ایران شایسته نیست که دست خود را به سمت بیگانگان دراز کند.

امام جمعه رشت با بیان اینکه انسان‌های مصرف‌گرا و تجمل‌گرا عامل بروز برخی مشکلات در جامعه هستند، گفت: وجود مدیران غرب‌زده، دشمنان داخلی و دشمنان خارجی مثلث شومی را تشکیل دادند تا مردم به سمت مصرف‌گرایی روی بیاورند.

نماینده ولی‌فقیه در استان گیلان با اشاره به اینکه امروز برخی تولیدکنندگان داخلی ناچار هستند کالای خود را با مارک خارجی بفروشند اظهار داشت: این امر برای ملت ایران بد است.

وی با انتقاد از عدم نظارت صحیح در مسائل اقتصادی گفت: مردم مطالبه گر هستند مسیولان نظارت را جدی بگیرید و گره مشکلات مردم را بازکنند.

فلاحتی با اعلام اینکه ایران اسلامی امروز جایگاه والایی در جهان دارد تصریح کرد: حضور مردم در پیاده‌روی اربعین باعث شد تا نقشه دشمنان و آمریکا برای ناامید کردن ملت ایران شکست بخورد.

وی با اشاره به معرفی وزرای پیشنهادی دولت به مجلس خاطرنشان کرد: این وزرا باید تلاش کنند تا مشکلات اقتصادی مردم را حل کنند زیرا وضعیت اقتصادی به گونه‌ای شده است که مردم را ناامید کرده است.

نماینده ولی‌فقیه در گیلان با بیان اینکه قیمت کالا‌ها به طور روزانه در حال افزایش است عنوان کرد: نبود نظارت دقیق بر عملکرد واحدهای تولیدی سبب شده است تا برخی افراد نادان از عدم ثبات بازار سوءاستفاده کنند.

فلاحتی با تاکید بر لزوم جلوگیری از بی‌ثباتی بازار سکه و ارز بیان کرد: مهار نقدینگی از جمله اقداماتی است که وزرای دولت شبانه‌روز باید به دنبال آن باشند.

امام جمعه رشت با انتقاد از وابسته بودن اقتصاد کشور به فروش نفت افزود: وزرای پیشنهادی دولت باید در وهله نخست به فکر حمایت از واحدهای تولیدی باشند.

وی با اعلام اینکه وزیر جدید مسکن باید به فکر تأمین مسکن برای جوانان باشد افزود: من معتقد هستم اگر مسئولان بنشینند و تصمیم بگیرند تا مجاهدانه کار کنند قطعاً موفق می‌شوند.

نماینده ولی‌فقیه در گیلان افزایش دستمزدها را یکی از اقدامات لازم‌الاجرا توسط مسئولان دولتی دانست و تصریح کرد: افزایش دستمزد کارگران و کارمندان باید به میزان افزایش قیمت کالاها باشد.

 

انتهای پیام/

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه