سخنگوی سازمان اورژانس کشور:

دو هزار و ۸۰۰ پایگاه اورژانس آماده باش هستند

سخنگوی سازمان اورژانس کشور گفت: دو هزار و ۸۰۰ پایگاه اورژانس کشور در تعطیلات اخیر تا فردا شنبه با توجه به وضعیت برفی جاده ها در حالت آماده باش هستند.

دو هزار و ۸۰۰ پایگاه اورژانس آماده باش هستند

به گزارش ۸دی، مجتبی خالدی افزود: ۱۷ هزار نفر از عوامل و پرسنل اورژانس در دو هزار و ۸۰۰ پایگاه مستقر هستند و خدمات امدادی و درمانی برای مسافران در شهرها و جاده ها ارائه می دهند.
وی اظهار داشت: در حال حاضر مهمترین خدمات رسانی سازمان اورژانس کشور در محدوده خراسان رضوی و اطراف حرم امام رضا (ع) است.
خالدی تصریح کرد: ۲۱۸ پایگاه اورژانس پیش بیمارستانی، ۲۵۰ دستگاه آمبولانس، ۵ دستگاه اتوبوس آمبولانس، ۴ فروند بالگرد و ۵۶ مرکز درمانی تا فردا به زائران امام رضا (ع) خدمات ارائه می دهند.
وی افزود: در راستای خدمات رسانی بهداشتی و درمانی به زائران امام رضا (ع)، وزارت بهداشت و سازمان اورژانس کشور تمهیدات مورد نیاز را فراهم و در این زمینه از یک ماه قبل با هدف هماهنگی بیشتر، جلساتی را با دانشگاه علوم پزشکی مشهد برگزار کردند.
خالدی با بیان اینکه طی هشت ساعت اخیر، ۶۲ نفر از هموطنان به علت حوادث جاده ای مصدوم شدند، ادامه داد: در محور بویین زهرا به سه راه خان آباد در اثر برخورد یک دستگاه اتوبوس با خودروی پراید ۲۴ نفر مصدوم شدند، همچنین بر اثر برخورد یک دستگاه اتوبوس با تریلی در محور دامغان به سمنان ۲۴ نفر مصدوم و دو نفر فوت شدند.
وی اضافه کرد: بر اثر واژگونی یک دستگاه اتوبوس در محور رشت – قزوین ۱۴ نفر مصدوم شدند و پرسنل اورژانس به این آسیب دیدگان خدمات بهداشتی و درمانی ارائه کرد.

منبع: ایرنا

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه