مدیرکل ارشاد استان گیلان حرف های ملی گرایان را می زند

خطیب جمعه لاهیجان گفت: مدیری که حرف های ملی گرایان را زده و نقش اسلام را کمرنگ جلوه داده، باید بداند که فرهنگ ناب اسلام خوراک فرهنگی جوانان است.

مدیرکل ارشاد استان گیلان حرف های ملی گرایان را می زند

به گزارش ۸دی نیوز به نقل ازلاهیجان، حجت الاسلام احمد عبدالله زاده پاشاکی در نماز جمعه این هفته شهرستان لاهیجان با بیان اینکه بدانید که خداوند اعمال شما را می بیند و پیامبر(ص) و مومنین هم اعمال شما را خواهند دید افزود:امام صادق (ع) منظور از مومنون را اهل بیت(ع) و ۱۴ معصوم دانستند.

*عالم محضر خداوند است و کارهای انسان زیر ذره بین خداوند

وی در ادامه افزود: برادران و خواهران نمازگزار بدانیم که اعمال ما در ذره بین خداوند و ائمه می باشد،پس سعی کنیم مودبانه برخورد کنیم و واجبات را رعایت کرده و درخلوت ها از گناهان پرهیز کنیم.

خطیب جمعه لاهیجان ادامه داد: در ارتباط اجتماعی ، همسر داری و در خانه و کاشانه مشکل وجود دارد، لذا اگر اعمال مان را خدایی کنیم وپایبند به اصول باشیم می توانیم در محضر الهی سربلند باشیم.

*حضور جوانان مشتاق در مراسم اعتکاف از برکات انقلاب اسلامی است

فضای معطر شده به سنت حسنه پیغمبر (ص) که قبل از انقلاب این فضیلت فراموش شده بود که حدود ۶۰۰نفر در شهرستان سیاهکل و لاهیجان در مساجدلاهیجان معتکف شدند که اکثریت هم جوان بودند ، این که دشمن تبلیغ میکند جوانان ما از اسلام و نظام فاصله گرفتند بیایند ببینند که این جوانان چگونه هستند.

وی با بیان اینکه قبل از انقلاب یک نفر و آن هم تنها یک عالم در این شهرستان معتکف شده بود افزود: ولی امروز هزاران نفر در مساجد جمهوری اسلامی معتکف شده اند.

*رژیم اشغالگر قدس نطفه ناپاک استعمار است

وی با بیان اینکه در سال ۱۳۲۷روز نکبت اعلام موجودیت رژیم اشغالگر قدس است افزود: امروز روزی بود انگلستان غده سرطانی و نطفه ناپاک رژیم جعلی صهیونیست را در فلسطین کاشتند.

خطیب جمعه لاهیجان با بیان اینکه این رژیم در فلسطین بدترین جنایت ها را در حق جوانان فلسطینی روا داشت افزود: چون تفکرشان نژاد پرستانه بوده و خود را قوم برتر و برگزیده می دانند.

*جنگ ۳۳ روزه شکست شاخ رژیم صهیونیستی بود

حجت الاسلام عبدالله زاده با بیان اینکه امروز نیز هر مذاکره ای که با ایران می شود و امتیازی ایران کسب می کند موجب ناراحتی رژیم اشغالگر قدس می شود افزود: لذا رئیس جمهورآمریکا برای مذاکره با اسرائیل به آنجا میرود.

وی با اشاره به جنگ ۳۳ روز حزب الله لبنان بر علیه رژیم اشغالگر قدس گفت: این جوانان مسلمان شاخ اسرائیل را شکستند.

خطیب جمعه لاهیجان با بیان اینکه آنها از ملت ایران ،سپاه ، بسیج ،نماز جمعه ، وحدت ما و در راس امور از ولی فقیه می ترسند افزود: دین ما و ولی فقیه ما تولید سلاح هسته ای را حرام می دانند و شما هم می دانید که ما پایبند هستیم،پس این شیطنت ها برای چیست.

*تحریم ها با تعطیلی نیروگاههای هسته ای برطرف نمی شود

وی افزود: جلسات ۵+۱ را که در وین برگزار می شود را آنقدر کش می دهند تا به نتیجه نرسد.کجای این غنی سازی صلح آمیز نیست.

وی با اشاره به برخی از صحبت ها در داخل کشور گفت: بعضی ها فکر می کنند که با تعطیل کردن هسته ای تحریم ها هم برچیده می شود و در بعضی مواقع دولت هم کوتاه آمد ولی بدانید که آنها بهانه جویی های بیخود می کنند.

حجت الاسلام عبدالله زاده با بیان اینکه رهبری هم از ابتدا به مذاکرات خوش بین نبودند افزود: شما دیدید که مذاکره کنندگان خارجی چگونه حرفهای خود را زیر پا گذاشتند.

*تحریم ها استفاده از تهدیدها به فرصت است

وی در ادامه با اشاره به سالروز آغاز محاصره اقتصادی جمهوری اسلامی توسط آمریکا گفت: امام خمینی (ره)این محاصره اقتصادی را یک هدیه الهی می دانستند .

و امروزه این تکنولوژی ، صنعت و خود کفایی به معنای هدیه الهی است.

وی در ادامه با اشاره به پیشرفت علم ، تکنولوژی و در زمینه فضایی افزود: رای خروج از تحریم ، استقلال اقتصادی است و دولت هم باید از کشاورزان و تولید کنندگان حمایت کند.

*مدیرکل ارشاد استان گیلان حرف های ملی گرایان را زده است

حجت الاسلام پاشاکی با اشاره به برگزاری همایش تئاتر اردیبهشت استان در شهرستان لاهیجان گفت:این شهرستان۶۵۰ شهید تقدیم این انقلاب کرده و تاریخ لاهیجان شخصیت های بزرگی را در علم ، ادب و فرهنگ به خود دیده است.

وی ادامه داد : اما با همایش گذاشتن در شهرستان و سخنرانی مدیرکل ارشاد اسلامی طوری صحبت کردند و حرف های ملی گرایان را زدند و اثر اسلام را کمرنگ جلوه دادند.

*شادی و نشاط فقط با کنسرت به مردم باز میگردد؟؟!!

وی با اشاره به سخنرانی مدیرکل ارشاد اسلامی استان در ارتباط با دولت های قبلی گفت: مدیرکل ارشاد گیلان اعتقاد داشت که در دولت های قبل شادی و نشاط از میان مردم رفته بود و در دولت تدبیر و امید با نوزده مورد کنسرت موسیقی خنده و شادی به لبان مردم بازگشت.

خطیب جمعه لاهیجان افزود: عجب! شادی و خنده فقط با موسیقی به لب های مردم باز می گردد.

وی با بیان این جمله که با بزن و برقص ، شادی به مردم باز میگردد قابل قبول نیست افزود: فرهنگ غنی اسلامی شادی آفرین است.

*مسئولین فرهنگی لاهیجان هم دراعتکاف ضعیف عمل کردند

خطیب جمعه لاهیجان در ادامه با انتقاد از مسئولین فرهنگی شهرستان راجع به اطلاع رسانی درباره مراسم معنوی اعتکاف گفت: در این شهرستان متاسفانه تبلیغاتی نشد ،بنری زده نشده اما برای کنسرت های موسیقی بهترین بنرها را با عکس آن خواننده برپا میکنند که این برای نیروهای ارزشی درد است.

وی درپایان با بیان اینکه باید این گونه مسائل کنترل شود افزود: از مدیر جمهوری اسلامی انتظار نمی رود که این حرف ها را بر زبان آورد و باید شادی که اسلام ناب معرفی کرده خوراک فرهنگی جوانان قرار داده شود.

گفتنی است چندی پیش مدیر کل ارشاد گیلان در لاهیجان گفته بود: آخرین باری که در لاهیجان کنسرت موسیقی برگزار شده بود سال ۸۴ بود و تا سال ۹۲ از شادی و نشاط در عرصه موسیقی در لاهیجان خبری نبود!!!

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
گیلک
خوب این مدیر کل در دولت قبل فرماندارشد وبه جرگه مدیران باریافت. چطورشد؟ کی بود؟ کی بود؟ من نبودم! عجب موجودی است انسان!!!!؟؟؟
منجیلی.
من اولین بار درمورد موسیقی کتاب اقای اسماعیل پور راخواندم سال76.کتاب خوبی بود باعنوان" موسیقی در قران وتاریخ" انصافا خوب بحث کرده بود وحرمت موسیقی را به خوبی توضیح وتبیین کرده بود اما متاسفم برای نویسند های که به مکتوب خود هم پایبند نیست. عالم بی عمل.....
در حاشیه